anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Factura mai mare cu 20 lei

Mark1
Junior

Salutare, 

Nu stiti care este motivul ca abonamentul meu care contine un nr de telefon, internet si tv trebuia sa fie 85 lei precum scrie in contract si dintr-o data de cateva luni platesc cu 20 lei mai mult? 

 

1 Soluţie acceptată‚

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver

Salut Mark,

Din facturile atasate, reiese ca ai 3 mariri de cate 1 euro (4.2 RON fara TVA), doua dintre ele adaugate separat pe factura (internetul +TV), una inclusa in pretul initial de la serviciile de voce + o taxa de administrare de 1 Euro. De aici si diferenta de 20 de lei (TVA inclus) de la finalul facturii.

Client Orange

Vizualizare soluţie în postul original

8 Răspunsuri 8

FLo1
#StarMember

@Mark1: Bun venit în Comunitate. De când ai observat această diferență pe factura ta? Nu ai citit ultima factură de "85 de lei"? Posibil să găsești acolo motivul: creșterea cu 1€/serviciu oferit. Contractul de când este încheiat? Adică posibil să ai servicii care au fost gratuite o perioadă, iar acum plătești pentru ele. Revino cu detalii în acest sens.

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver

Salut Mark1,

In functie de cate servicii ai pe cont, diferenta de pe factura poate fi cauzata de una sau mai multe dintre urmatoarele:

1. marirea de 1 euro/serviciu aplicata tuturor abonamentelor in ultima perioada.

2. promotii care au expirat (de exemplu reducere la anumite servicii in primul an)

3. cost suplimentare (daca e cazul).

Recomand verificare ultimelor facturi. Si pentru o notificare de marire (in caz ca e vorba de primul caz), dar si pentru a compara cu ultima factura si a vedea unde anume sunt diferente.

Client Orange

Vio73
#StarMember

Salutare!

E clar că e vorba de majorările de acum câteva luni, care sunt de câte 1 euro/serviciu, plus vreo extraopțiune care a fost gratuită și nu mai este probabil.

Poți investiga mai bine uitându-te la ,,Detalii factură" sau să pui întrebări pe la Serviciul Clienți (numărul 300), din secțiunea Contact.

Dacă ai servicii de la Orange România, poți să le scrii de aici (completând câmpurile de mai jos, unde scrie ,,Trimite-ne un mesaj":

https://www.orange.ro/contact/

Dacă ești client Orange Romania Communications, poți să le scrii de aici:

https://orangeromaniacommunications.custhelp.com/app/ask

Baftă!

DanielaH
Moderator

Mark, ai consultat factura? S-a clarificat situația?

M-am uitat la facturi si am patru dintre ele cu 84-85 lei care nu au la detalii pachetele de internet si TV. Va atasez doua capturi la diferenta dintre facturi.

Screenshot_20230516_092438_Adobe Acrobat.jpg

Screenshot_20230516_092425_Adobe Acrobat.jpg

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver

Salut Mark,

Din facturile atasate, reiese ca ai 3 mariri de cate 1 euro (4.2 RON fara TVA), doua dintre ele adaugate separat pe factura (internetul +TV), una inclusa in pretul initial de la serviciile de voce + o taxa de administrare de 1 Euro. De aici si diferenta de 20 de lei (TVA inclus) de la finalul facturii.

Client Orange

Inteleg.

Aceasta este normal ma gandesc. Nu?

 

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver

Daca prin normal te referi la faptul ca a fost aplicata tuturor abonatilor, da, e normal. 🙂

Undeva pe a doua pagina a facturii de dinaintea maririi, cred ca aveai si o notificare in sensul asta. Si un termen de 30 de zile in care puteai sa-ti exprimi dezacordul in ceea ce priveste marirea respectiva.

Avand in vedere ca au trecut deja cateva luni...nu stiu daca se mai poate face ceva, dar poti incerca oricand cu un apel la 300 din Orange, sau 0374 300 300 din orice alta retea, folosind chat-ul Djingo (daca esti client Orange Romania SA, nu si pentru Orange Romania Communications aka fostul Telekom Fix), sau trimitand un mesaj din sectiunea de contact de aici.

Client Orange