anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Factura achitata neinregistrata

StefaniaBudacu
Începător

Bună ziua, am plătit factura aferentă lunii ianuarie în data de 25. Am primit înștiințare de la dumneavoastră, somații să plătesc – deși rpd trimite mail -ul de confirmare pe care l-am primit de la dumneavoastră? 
Rog să-mi dați o adresă de mail de contact! Vă mulțumesc!

Budacu Stefania

1 Soluţie acceptată‚

Blue12
Senior

Poate ar fii nevoie de o confirmare plata, asta desigur, daca mai ai dovada platii. Poti face o confirmare plata din MyOrange, prin apel la 300 sau prin Djingo. Daca nu ai dovada platii, ar trebui sa discuti cu un consultant sa vezi ce se poate face.

Vizualizare soluţie în postul original

5 Răspunsuri 5

FLo1
#StarMember

@StefaniaBudacu: Bun venit în Comunitate. Pentru astfel de situații, fie contactezi orange telefonic la 300, chat Djingo sau trimiți email cu dovada plății la email: plati@orange.ro. Succes. 

Blue12
Senior

Poate ar fii nevoie de o confirmare plata, asta desigur, daca mai ai dovada platii. Poti face o confirmare plata din MyOrange, prin apel la 300 sau prin Djingo. Daca nu ai dovada platii, ar trebui sa discuti cu un consultant sa vezi ce se poate face.

Multumesc!

Cu drag

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver

Salut,

Bine ai venit in Comunitate!

Dupa cum zicea si FLo mai sus, cel mai simplu ar fi sa trimiti dovada platii la adresa mentionata. Daca totusi ai nevoie si de alte informatii, ai aici toate mijloacele de contact in scris, atat pentru Orange Romania cat si pentru Orange Romania Communications.

Client Orange