anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Eroare plată factura din My Orange?

Razvan
#StarMember
De câteva zile, doresc să plătesc factura Orange, însă îmi da eroare, atât din aplicația My Orange, cât și din varianta Desktop. Înainte de a apela la 300, vroiam să mai întreb dacă se mai confruntă careva cu această situație.
1 Soluţie acceptată‚

DanielaH
Moderator
@Razvan, colegii noștri au verificat situația ta și, fiind vorba de o problema punctuală care a implicat analizarea contului tău personal, ți-am răspuns în mesaj privat.

Vizualizare soluţie în postul original

6 Răspunsuri 6

DanielaH
Moderator
@Razvan, nu avem semnalat niciun incident în acest sens. Folosești varianta logat sau aceasta https://www.orange.ro/myaccount/invoice/payment/by-card/? Presupun că ai ultimul update disponibil al aplicatiei My Orange, așa e? 🙂

Razvan
#StarMember
Varianta logat, My Orange este ultima varianta. O sa plătesc din OM.

Vio73
#StarMember
Cred că e destul de ok și din OM, mai ales că primești și de acolo 20% în puncte, din valoarea facturii!

DanielaH
Moderator
@Razvan, colegii noștri au verificat situația ta și, fiind vorba de o problema punctuală care a implicat analizarea contului tău personal, ți-am răspuns în mesaj privat.

Didina22
Începător

Ai rezolvat ceva? Aceeasi problema o am și eu. Am atașat poza mai jos…

Salut!

Ai ultima versiune a aplicației instalată? Ai încercat li cu un alt card? Sau din versiunea desktop?