anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Eroare activare factura electronica

Eu_29
Începător

Buna seara

De 2 saptamani incerc aproape zilnic sa activez factura electronica insa imi apare acelasi mesaj: "a aparut o eroare, va rugam incercati mai tarziu"

5 Răspunsuri 5

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver

Salut,

Asta se intampla din aplicatia My Orange? Daca da, ai incercat cumva si de pe site (versiunea de My Orange web)?

Client Orange

Vio73
#StarMember

Salutare!

Încearcă de pe laptop / desktop, din browser și cred că va funcționa! Din aplicație poate să mai facă figuri!

Baftă!

DanielaH
Moderator

@Eu_29, ai reușit să activezi factura electronică?

Eu_29
Începător

Am incercat si de pe calculator ai acelasi mesaj imi afiseaza

Atunci fă o sesizare din secțiunea Contact și cred că vor rezolva. Sesizarea o poți face de aici ( dacă ești client Orange Romania): 

https://www.orange.ro/contact/

Sau de aici ( pentru Orange Romania Communications): 

https://orangeromaniacommunications.custhelp.com/app/ask

Sper să reușești!

Baftă!