anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

De unde pot proveni costurile suplimentare pe factură?

MihaelaC
Community Manager
Community Manager

Am observat în ultima perioadă câteva situații postate în Comunitate referitoare la facturi “încărcate” datorită costurilor suplimentare; așa că ne-am gandit să sumarizăm aici cele mai frecvente situații în care pot aparea astfel de costuri justificate pe factură:

1. Costuri suplimentare din date mobile

  • dacă aveți un abonament care nu include resurse de date și ați folosit Internetul
  • dacă aveți un abonament care include resurse de date, dar ați consumat aceste resurse și ati folosit in continuare serviciul de Internet

2. Costuri suplimentare din MMS/ SMS, dacă nu sunt incluse în abonament sau dacă ați depășit resursele incluse

3. Costuri suplimentare din roaming

  • dacă ați depăsit limita de consum date in roaming SEE (https://comunitate.orange.ro/questions/2314589-functionare-roaming-see
  • dacă v-ați depăsit resursele disponibile în roaming incluse în abonament 
  • dacă ați fost într-o zonă pentru care nu aveați resurse de roaming incluse
  • dacă ați efectuat apeluri/ trafic de internet în roaming la graniță

4. Costuri suplimentare din apeluri internaționale

  • dacă v-ați depăsit resursele disponibile  incluse în abonament 
  • dacă ați sunat în afara ariei în care se pot utiliza minutele internationale (puteți verifica aici lista de prefixe pentru care apelurile nu sunt incluse în abonament: https://www.orange.ro/prefixe/)

5. Costuri suplimentare din apeluri la numere premium (0900xxxx, 0800xxxx) sau la numere scurte parteneri (inclusiv donații, concursuri, jocuri, televot, taxă pod, parcări etc.)

6. Costuri suplimentare din reincarcari prepay

7. Costuri suplimentare din apelurile redirecționate/ conferință către alte rețele

8. Costuri suplimentare din donații, parcări, taxă de pod, rovinietă etc.

 

Pentru a evita astfel de situații vă recomandăm să folosiți aplicația My Orange din Google Play sau App Store. Acolo aveți acces la toate informațiile despre factură, consum și detaliile convorbirilor efectuate pe întregul cont. 

În plus, puteți verifica costul suplimentar și de pe fiecare număr al contului, dacă apelați 415 sau *115# de pe numărul respectiv.

 

Dacă v-ați mai confruntat și cu alte situații, va rugăm să le postați aici. În acest fel vom ajuta și alti membri ai Comunității să știe de unde pot proveni și, de ce nu, să evite costurile suplimentare.

25 Răspunsuri 25

Salut, Androx_chi, Costurile suplimentare de tipul "Servicii marketing" pot proveni din trimiterea de SMS-uri la numere scurte ale unor parteneri. Pentru mai multe detalii te rugam sa verifici SMS-urile trimise din meniul telefonului.

Lucrețica
Începător
Primesc de pe data de 4 martie mesaje orange privind plata sumei de 1,18€ pentru jocuri pe telefon. Nu am nici un joc pe telefon . Aș vrea să știu de unde provine și ce joc pe telefon poate fi atâta timp cât eu nu ma joc pe telefon . Mulțumesc.

DanielaH
Moderator
@Lucrețica, bun venit în Comunitate! Uite aici un topic dedicat abonării/ dezabonării la Orange Games - https://comunitate.orange.ro/questions/2438786-orange-games-cum-ma-abonez-si-dezabonez Te așteptăm să revii acolo dacă mai ai întrebări sau nelămuriri.

Dinel
Începător
Am un abonament tv de 7euro și un abonament mobil de maxim 20 euro și eu plătesc o factura de 60euro.DE CE?

DanielaH
Moderator
@Dinel, ar trebui să vezi pe factură de unde este diferența. Ce alte servicii mai sunt facturate în afară de abonamente?

123Manocska
Începător
Si eu am niste costuri suplimentare habar nu am de unde se poate dezactiva.

GeorgianaD
Moderator
Salutare 123Manocska! Ai rezolvat situația cu dezabonarea? Din câte am observat în mesajul pe care l-ai primit, te poți dezabona prin sms, la numarul 1284, cu textul "STOP GAME".

IANIS_1234
Junior

Din luna Iulie, primesc facturi mai mari cu "3€ Alte servicii" desi eu nu m-am abonat la nimic

Of
Începător

La sugestia fostului Romtelecom, am păstrat, fără obligații și fără să dețin un aparat fix, numărul din Drobeta-Turnu Severin. Argumentul a fost că, poate voi reveni cu locuința înapoi, din București. Cât timp factura a fost 0 lei, nu m-a deranjat. Dar acum mă trezesc cu costuri suplimentare, fără preaviz si fără să fiu întrebată. De unde provin aceste costuri, când eu nu dețin un aparat fix?

Salut, Of! Bun venit în Comunitate!

Ce scrie pe factură? Ce servicii sunt facturate? Poți atașa o poză cu factura (fără date personale)?

Buna,

Te poți uita in factura, este posibil sa fii taxată pentru abonament telefonie fixa.

Condițiile se pot modifica acum că Orange Romania fuzionează cu Orange communication.

Daca nu îți poți da seama și ai nevoie de mai multe detalii îi poți contacta prin serviciul clienți la numărul 300.

 

"Orange e aici"👎