anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

De ce trebuie să plătesc factura integral dacă in zona existe probleme semnal?

Boemul
Începător
De ce trebuie să plătesc factura integral, dacă de luni de zile in zona existe probleme semnal mobil și de Internet.
1 Soluţie acceptată‚

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver
O intrebare buna. :)) Daca tu primesti jumatate din serviciile promise, sau beneficiezi de ele functionale doar o parte din luna, de ce nu platesti si tu jumatate de factura, nu? Asa ar fi corect. Dar din pacate, nu asa functioneaza lucrurile. Operatorul are si el niste facturi si niste angajati de platit. Sunt niste calcule care se fac, pornind de la premiza ca tu iti platesti abonamentul, integral, si la timp. Tot ce poti sa faci este o sesizare si o cerere de recalculare a facturii, avand in vedere perioada de nefunctionare a serviciilor. Dar asta se poate face doar retroactiv, dupa ce se incheie perioada de nefunctionare. Asta daca esti abonat. Daca esti prepaid, poti doar sa te rogi pentru vremuri mai bune. Pentru ca importanta pe care o acorda operatorii utilizatorilor de prepaid e mult sub a celor abonati. Si daca ti se pare ca nu se face mare lucru pentru abonati, poti sa-ti inchipui cam cum stau lucrurile pentru prepaid. Din pacate, mai mult de atat, nu prea ai ce sa faci. Decat, cum zicea si Flo, sa faci tranzitia la un alt operator.
Client Orange

Vizualizare soluţie în postul original

3 Răspunsuri 3

FLo1
#StarMember
@Boemul: Dacă sunt probleme cu rețeaua furnizorului de servicii în zona în care locuiești cel mai simplu schimbi furnizorul. De ce? Pentru că nu-l vei putea obliga să facă investiții majore în locația ta, dar îl vei putea sancționa fiind liber să alegi ceea ce e mai bun pentru tine acolo unde locuiești. Simplu.

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver
O intrebare buna. :)) Daca tu primesti jumatate din serviciile promise, sau beneficiezi de ele functionale doar o parte din luna, de ce nu platesti si tu jumatate de factura, nu? Asa ar fi corect. Dar din pacate, nu asa functioneaza lucrurile. Operatorul are si el niste facturi si niste angajati de platit. Sunt niste calcule care se fac, pornind de la premiza ca tu iti platesti abonamentul, integral, si la timp. Tot ce poti sa faci este o sesizare si o cerere de recalculare a facturii, avand in vedere perioada de nefunctionare a serviciilor. Dar asta se poate face doar retroactiv, dupa ce se incheie perioada de nefunctionare. Asta daca esti abonat. Daca esti prepaid, poti doar sa te rogi pentru vremuri mai bune. Pentru ca importanta pe care o acorda operatorii utilizatorilor de prepaid e mult sub a celor abonati. Si daca ti se pare ca nu se face mare lucru pentru abonati, poti sa-ti inchipui cam cum stau lucrurile pentru prepaid. Din pacate, mai mult de atat, nu prea ai ce sa faci. Decat, cum zicea si Flo, sa faci tranzitia la un alt operator.
Client Orange

Viocat
Senior certificat
Treci la concurenta, dar ai grija sa nu dai din lac in put. Inainte de schimbare, asigura-te ca unde ajungi este mai bine, altfel regretele sunt tardive. In destule locuri rurale nu merg decat anumiti furnizori si aproape numai aia.