la 28-12-2022 09:23 PM
la 28-12-2022 09:29 PM
Salut Marius,
Asa de mult…comparativ cu lunile trecute? Ai cost suplimentar?
Oricum, banuiesc ca te referi la modificarile recente ale costurilor abonamentelor. Lucru raportat de nenumarate ori aici in Comunitate.
S-au marit abonamentele cu 1 euro/serviciu. Modificarile au fost anuntate pe factura, pe lunile de dinainte maririi. Poti lua o factura de pe luna Noiembrie de exemplu. Ar trebui sa fie undeva pe a doua pagina.
Deci, banuiesc ca de acolo e.
Solutii?
Apel la 300/0374 300 300, luat legatura cu un consultant si discutat potentialele variante. Daca vrei, aici aici toate mijloacele de contact in scris, atat pentru Orange Romania, cat si pentru Orange Romania Communications.
Daca nu, portare (atat si acolo unde se poate).
Mai mult de atat, din pacate nu ai ce face.
la 28-12-2022 09:38 PM
@Marius12: Bun venit în Comunitate. Poți să ne oferi detalii suplimentare pentru a te putea ajuta? De câte luni ai constatat că plătești mai mult? Cu cât plătești în plus comparativ cu o valoare obișnuită a facturii? Ce tipuri de servicii ai pe abonament de la Orange?
Cum a menționat @arsradu, din noiembrie a fost modificată atât valoarea abonamentelor cu 1€ în plus, cât și cursul valutar (curs ING în loc de BNR). Te așteptăm cu detalii.
la 28-12-2022 09:39 PM
De cel Putin din Iulie
la 28-12-2022 09:43 PM
Am prieteni care platesc doar 42 Lei pe Luna pt acelasi programe
29-12-2022 08:30 AM - editat 29-12-2022 09:54 AM
Salutare!
Așa cum ți-am spus și în celălalt post, ai o grămadă de extraopțiuni: HBO, HBO max, Midnight, Orange Sport și ce o mai fi pe acolo. Astea toate înseamnă bani în plus. Unele dintre ele probabil le-ai avut incluse gratuit o vreme, dar dacă nu le-ai dezactivat, ți-au venit în continuare pe bani.
Nu mai spun că, probabil ai avut și vreo majorare de factură.
Poți suna la 300 sau 0374300300 și apoi formezi 1-1-1-0 și ceri dezactivarea lor.
Baftă!
28-12-2022 09:44 PM - editat 28-12-2022 09:45 PM
Exista si posibilitatea sa fi avut reducere la unele servicii pe o perioada limitata de timp (de exemplu in primul an). Dupa expirarea acelui interval de timp, s-a trecut la tarifarea standard.
Verifica factura. Acolo ar trebui sa ai un cost detaliat pe fiecare tip de serviciu.
Poti de asemenea, sa ceri o renegociere a ofertei curente. Vei fi contactat, si poti discuta cu un operator despre dorintele tale.
Pentru asta, trebuie sa suni la 300/0374 300 300 si sa ceri sa fii contactat pentru ofertare.
la 28-12-2022 10:19 PM
29-12-2022 12:07 AM - editat 29-12-2022 03:06 PM
Marius, din cate deduc din factura, pare ca ai un abonament pt tv cu niste extraoptiuni (HBO, Midnight, Suporter), dar si pachetul Orange TV Connect cu acces la un continut video cu acces la niste posturi tv, filme, audiobooks. De acolo, suma aceea totala de 93 de lei.
29-12-2022 03:04 PM - editat 29-12-2022 03:06 PM
Salut @Marius12,
Ai cumva serviciul Televiziune la 2 adrese, pentru ca exista 2 pachete de televiziune pe factura ta de acolo si pretul dublu pentru TV?
la 28-12-2022 09:32 PM
93 Lei pe Luna doar pt TV.
Azi am platit 190 lei
la 28-12-2022 09:55 PM
Salutare!
Fii mai explicit, despre ce este vorba? Ce fel de tv? Poate nu ai închis Netflix și ți-a venit și acesta pe aceeași factură, etc.
Vezi la detalii factură despre ce este vorba. Te așteptăm cu mai multe amănunte.
la 28-12-2022 10:22 PM
Nu am Netflix.
E vorba doar de canale TV nimic altceva .
la 28-12-2022 11:03 PM
@Marius12: Dacă nu-ți convin noile condiții, puteai rezilia /porta serviciile. Poate nu este încă prea târziu. Succes
la 28-12-2022 11:06 PM
Sa înteleg ca pretul e corect deci nu e mult.
Tu Cat platesti?
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor