anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

De ce nu pot vedea istoricul facturilor mele și se vad doar ultimele 5?

ALEXANDRA1996
Începător

Buna ziua! De ce nu pot vedea istoricul facturilor mele in totalitate? Nu mai zic de când am început contractul dar macar pe ultimul an nu se poate așa îmi arata doar 5 facturi și alea repetate deoarece factura creste foarte mult peste noapte. Eu am un contract de 110 lei pe lună și la circa 2 săptămâni mă pomenesc cu facturi repetate de sute de lei are cineva ceva de justificat???

5 Răspunsuri 5

ALEXANDRA1996
Începător

Sper sa ne bage și pe noi cineva in sema și să ne lămurească în legătură cu aceste servicii aceste facturi de ce îmi vin atât de mulți banii eu in 2 luni trebuie sa plătesc un abonament cu telefonie 1000 de lei ??in condițiile in care am un contract de 110 lei pe lună .??!!! Nu se poate așa ceva mai am foarte puțin timp și îmi expira contractul și mă incarca. Nu mi se pare normal voi face plangere

Jay
Campion certificat

Salut!

Eu le vad din martie 2021 in aplicatia de mobil.. facturi-istoric facturi.. 

Cum ai incercat sa le vezi? Desktop sau aplicatie?

Dacă problema cu sumele mari este la ultimele facturi, cele pe care le poti vedea, ce scrie la costuri?..

Sigur se vede din ce este formata suma totala.. 

Poti pune niște capturi fără date personale?

 

Jay_0-1674233844752.pngJay_1-1674233876543.png

 

 

Vio73
#StarMember

Salutare!

Și eu le am din martie 2021.

Dacă nu reușești nici din varianta web, te sfătuiesc să le scrii din secțiunea Contact:

https://www.orange.ro/contact/

Nu înțeleg nici eu cum să ai factură de 110 și să plătești 1000 de lei. Sună și întreabă la 300, apoi formezi 1-1-1-0, chiar dacă te identifică Gia, cu ultimele 6 cifre din CNP.

Succes!

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver

Salut,

Facturile se emit o data pe luna. Nu stiu cum de primesti facturi la doua saptamani… Ai mai multe abonamente cu date de facturare diferite? Altfel nu se explica.

Oricum, recomandarea mea, dupa cum ti-a zis si Jay, ar fi sa verifici continutul facturilor. Vezi exact ce s-a facturat si cu ce suma. Ceva e in neregula daca ai abonament de 100 de lei, si platesti 1000. Ori ai rate la telefon, ori servicii in plus (Netflix/HBO care au expirat si se taxeaza integral), cost suplimentar…nu stiu. Trebuie vazut concret ce apare pe factura.

Client Orange

DanielaH
Moderator

@ALEXANDRA1996, s-a clarificat situația cu facturile?