anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

De ce nu pot adaugă factura Orange ca metoda de plata la magazin play?

Nelea_Marin
Începător
Când vreau sa adaug ca metoda de plata pe factura Orange îmi da eroare și zice ca nu poate sa îmi verifice contul
9 Răspunsuri 9

Jay
Campion certificat
Buna! Ce suma vrei sa achiti? Stiu ca exista niste limite.. maxim 70 lei/tranzactie.. maxim 225 lei/luna.. sume fara tva

Nelea_Marin
Începător
Nu merge sa o adaug de loc ca metoda de plata

RafaHelper
#StarMember
Salut @Nelea Marin, ‏‏‎ ‎ Ne poti spune ce model de telefon folosesti?

Jay
Campion certificat
Ai toate informatiile si pasii in link, verifica daca este vreo conditie pe care n-o indeplinesti.. https://www.orange.ro/aplicatii/aplicatii-android/ Daca ai urmat toti pasii, esti pe abonament sau prepay dar ai credit suficient din care sa-si poata lua contravaloarea ar trebui sa mearga.. Ai un topic asemanator aici.. https://comunitate.orange.ro/questions/2151427-merge-facturarea-orange-prepay-aplicatii-google-play Si aici inca un topic, unde par sa fie probleme cu telefoanele Iphone.. https://comunitate.orange.ro/questions/2148440-plata-jocurilor-aplicatiilor-app-store-numarul-orange-prepay

RafaHelper
#StarMember
@Nelea Marin, ‏‏‎ ‎ Momentan exista o problema cu serviciul. Am incercat si eu sa configurez plata cu numarul Orange si am primit urmatoarea eroare cand se incearca verificarea contului: Can't verify your account. Try again later. [OR-DVASA2-03] Si tu primesti aceeasi eroare? ‏‏‎ ‎ Daca da, iti recomand sa intri in sectiunea "Contact" (https://www.orange.ro/contact/) si sa trimiti un mesaj cu problema ta pentru a putea fi verificata situatia de catre departamentul tehnic.

Nelea_Marin
Începător
Exact asa îmi arata și mie. Aceeași eroare ca la rafa.helper cred ca e de la Orange.

Salut! Pentru functionare este necesara conectarea la o retea Wi-Fi si o conexiunea de internet Orange activa, pentru a se verifica daca esti client Orange. Apoi se vor putea descarca aplicatiile si jocurile, indiferent de conexiunea folosita, iar tarifarea pentru produse se va face pe urmatoarea factura Orange. Ati folosit conexiunea Wi-Fi?

RafaHelper
#StarMember
@Orange Assistant am incercat ambele tipuri de conexiune, wifi si date mobile. Rezultatul a fost acelasi. In acest moment functioneaza serviciul. @Nelea Marin, poti incerca din nou sa configurezi, la mine a mers?

DanielaH
Moderator
@Nelea Marin, ai reușit să adaugi factura Orange ca metodă de plată? Te așteptăm să revii cu detalii. Mulțumim.