anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

De ce nu îmi pot vizualiza factura, este mai mare că de obicei

xxx251xxx
Începător

Si nu am fost înștiințată de vreo majorare.

2 Răspunsuri 2

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver

Salut!

Ca idee, e bine sa eviti sa postezi date personale (cum ar fi nr de telefon sau email) in spatiul public. Cu atat mai mult nu e recomandat sa-ti faci un username care sa fie numarul de telefon.

Iti recomand sa-ti creez un username care sa nu fie nici numele complet, nici numarul de telefon, nici adresa de email. Orice altceva. Si o poti face de aici.

Acuma, sa trecem la subiect. Esti clienta Orange Romania sau Orange Romania Communications (fostul Telekom)? Daca ultima varianta este corecta, uita-te te rog si peste topicul asta. S-au schimbat unele lucruri. Logarea in cont nu se mai face cu aplicatia My Orange Fix, se face cu My Orange, si s-ar putea sa trebuiasca sa-ti faci cont din nou (cu email si parola) pentru a avea acces la datele contului.

Te asteptam cu mai multe detalii si, speram, vesti bune. 🙂

Client Orange

DanielaH
Moderator

Salut și bun venit în Comunitate!

Pentru păstrarea confidențialității, te rugăm să-ți schimbi username-ul (așa cum spune arsradu mai sus) deoarece conține date personale care nu trebuie să fie publice în Comunitate. În caz contrar, îl vom schimba noi.

Te așteptăm deasemenea să revii cu mai multe detalii despre situația ta ca să te putem ajuta cu răspunsuri.

Mulțumim.