anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

De ce mi s-a suspendat nr. de telefon? Factura o am plătită

Alle2022
Începător
De ce mi s-a suspendat nr. de telefon? Factura o am plătită
4 Răspunsuri 4

Vio73
#StarMember
Salutare! Nu ai primit SMS, nimic? Dacă ai factura plătită, poate fi și o greșeală/ eroare. Poți suna mâine la 300 sau intra pe Chat Djingo și vezi exact care este cauza sau ce s-a întâmplat! Succes!

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver
De unde ai platit factura? Cand ai platit-o? Cand ai data scadenta? Ce apare in My Orange?
Client Orange

DanielaH
Moderator
@Alle2022, a fost reconectat abonamentul? Te așteptăm să revii cu mai multe detalii.

Anonim
Neaplicabil

Buna Alle !
Ai incercat sa accesezi contul tau Myorange -> conectat pe cont -> facturi si plati -> si sa faci o confirmare de plata , ulterior sa vezi daca e aprobata sau nu ? 
Succes!