anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

De ce am cost suplimentar daca nu mi-am terminat resursele de minute

Stefanstauceanu
Începător

Aș dori sa stiu din ce cauza am facut cost suplimentar daca nu mi-am terminat resursele de minute.

5 Răspunsuri 5

FLo1
#StarMember & June's Problem Solver

Bun venit în Comunitatea clienților Orange. Pentru a clarifica situația și oferi o soluție problemei tale, este necesar să detaliezi ce plan tarifar utilizezi (ce abonament sau opțiune de PPY ai activă, cu ce resurse incluse). Dacă ai PPY, mai ai opțiune activă pe cont? 

RafaHelper
#StarMember

Salut @Stefanstauceanu

Cel mai rapid mod de a afla de ce ai făcut cost suplimentar este sa suni la 300 sau sa intri pe chat in secțiunea contact. https://www.orange.ro/contact/

Sa ne spui daca ai reușit sa afli!

arsradu
#StarMember

Salut Stefan,

E un pic vaga intrebarea. Si depinde foarte mult de contul tau.

Ca idee, intri pe cost suplimentar atunci cand serviciul pe care vrei sa-l folosesti nu e inclus in abonament, sau daca nu mai este disponibil pentru un motiv anume. Ai cateva detalii mai jos.

Potentiale cauze pentru acel cost suplimentar:

  1. ai apelat international, iar minutele tale internationale nu acopera acel prefix pe care l-ai apelat. Mai multe detalii aici.
  2. esti in roaming, esti de prea mult timp (peste 2 luni din ultimele 4 au fost in roaming), si consumul se face pe cost suplimentar intrucat ai epuizat limita de consum conform politicii de utilizare rezonabila a serviciilor in roaming. Mai multe detalii aici.
  3. te-ai subscris la servicii cu suprataxa

Recomand parcurgerea facturii, unde ar trebui sa ai toate detaliile pentru acel cost suplimentar.

Daca insa te regasesti in vreuna dintre variantele de mai sus, sper ca raspunsul te-a ajutat sa clarifici situatia.

Client Orange

DanielaH
Moderator

@Stefanstauceanu, s-a rezolvat/ clarificat situația?

mihai_13
Maestru

sigur ai abonamet 😋

minutele pe abonamet sunt nelimitate national - deci nu de la depasirea minutelor nationale ti-se trage costul suplimentar 

minutele internationale UE sunt limitate in functie de abonament vechime in retea - posibil sa le fi depasit 

sau mai este varianta sa te fi abonat din greseala sau nebagare de seama cand ai atins o reclama tip pop-up(abonat la vre-un joc sau aplicatie) 

toate aceste variante de cost suplimentar le poti "depista" in contul tau my-orange la consum si facturi   "detalii  convorbiri"