anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Cum obtin factura pentru reincarcare din contul My Orange?

Alex_G_
Cunoscător
Dacă imi incarc cartela prepay cu ajutorul contului meu Orange, cum pot solicita o chitanța/factura a plății mele?
Prin contul My orange achit valoare cu ajutorul cardului de credit, însă as vrea sa primesc factura acasă. Cum pot proceda?
1 Soluţie acceptată‚

DanielaH
Moderator

Factura pentru reîncărcarea prepay se poate vizualiza și descărca din My Orange, secțiunea Facturi/ Filtre/ Reîncarcare.

 

 

Vizualizare soluţie în postul original

23 Răspunsuri 23

Buna. M-ar ajuta și pe mine aceasta informație: cum solicit factura pentru o reîncărcare prey pay din aplicație?

Salut, Krisz!

Ai răspunsul la întrebare mai sus, în comentariul marcat ca soluție. Factura pentru reîncărcarea prepay se poate vizualiza și descărca din My Orange, secțiunea Facturi/ Filtre/ Reîncarcare.

Să ne spui dacă ai reușit.

micu_pompier
Junior
My Orange si Orange Money sunt 2 lucruri diferite. Daca reincarci din My Orange iti apare reincarcarea pe factura de la abonament. Daca reincarci din Orange Money iti ia banii direct din contul deschis in orange money, din soldul tau adica, exact ca si contul de la alta banca. Totusi daca vrei ceva gen factura ai optiune in coltul din dreapta jos(la iphone, samsung probabil este asemanator) dai acolo si apoi creati un pdf. In modul acesta poti optine o dovada a reincarcarii din Orange Money. Daca esti client PrePay poti obtine o dovada a reincarcarii de pe extrasul de la banca.

Miha_Z
#StarMember
micu_pompier, Alex G este pe PrePay si se referea la faptul ca face reincarcari din contul My Orange. In timpul reincarcarii i-i apare o rubrica de completare a datelor pt facturare. Si acest lucru nu-l intelegea, ca neavand abonament nu are factura si nu intelege la ce i se cer acele date.

Florian
Junior
sunt incluse si facturile la utilitati, inclusiv orange. Ca sa indeplinesti conditia de a primi bonusul trebuie sa alimentezi contul cu 500 lei intr-o luna lucru pe care eu nu l-am facut si astfel nu am primit bonusul de 10%

Florian
Junior
My Orange si Orange Money sunt 2 lucruri diferite. Daca reincarci din My Orange iti apare reincarcarea pe factura de la abonament. Daca reincarci din Orange Money iti ia banii direct din contul deschis in orange money, din soldul tau adica, exact ca si contul de la alta banca. Totusi daca vrei ceva gen factura ai optiune in coltul din dreapta jos(la iphone, samsung probabil este asemanator) dai acolo si apoi creati un pdf. In modul acesta poti optine o dovada a reincarcarii din Orange Money. Daca esti client PrePay poti obtine o dovada a reincarcarii de pe extrasul de la banca.

Neaplicabil
Bună, nu exista aceasta opțiune a facturi pentru reîncărcări prepay ai confirmare prin sms ca a fost încărcat acel număr iar pe my orange găsești detaliat la secțiunea reîncărcare mele lista cu valoarea reîncărcări data ora și numărul reîncărcat. Iar pe factura emisa la finalul fiecărei luni de facturare e trecut separat reîncărcare prepay la costuri suplimentare. Dar poți face altceva dacă vrei chitanță pt reîncărcări și anume. Îți imprimi sa spunem ultima factura și la fiecare reîncărcare făcută o plătești prin paypoint și ai chitanță îți socotești o marja de un leu în plus ex la o încărcare de 5 euro plus TVA vine 28,50. Sper ca te-am ajutat.

Rox_RIP
Începător
Pana de curând se putea descarca factura pentru reîncărcarea cartelei, orice companie este obligată sa ofere o factura pentru o plata efectuată. Deoarece telefonul îl folosesc în interes de serviciu și mi s-a părut mai avantajos sa am cartela în locul unui abonament, obișnuiesc sa reîncărcat factura din contul firmei, având și datele firmei trecute în momentul platii, exista aceasta opțiune în aplicația/contul Myorange. Din pacte de la începutul anului nu am reușit sa mi mai descarc factura, efectiv nu mai exista aceasta secțiune, aplicația are foarte multe erorii. Sper sa se remedieze, devine un impediment în a mai continua sa rămân client Orange.

Vio73
#StarMember
Poți suna la 300 sau scrie la adresa serviciul.clienti@orange.ro și spune toate aceste lucruri și acolo. Aici, în Comunitate, noi clienții, nu te putem ajuta decât cu sfaturi, nu cu lucruri care țin de contul personal sau altele, pe care le pot face doar cei de la Orange. Baftă!