anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Cum imi recuperez banii dacă am făcut o reîncărcare și mi-au retras banii de doua ori?

Photography
Începător
Am reîncărcat un telefon in data de 25.07.2021 cu opțiunea de 6 euro și mi s-au retras bani din cont de doua ori.
Menționez ca ii a doua oară luna asta când se intampla
4 Răspunsuri 4

delfinas
Specialist certificat
Bun venit in Comunitate, Photography!!! Daca reincarcarea a fost facuta de pe abonament in ultimele 24 de ore, atunci se poate anula plata, dar la tine au trecut 48 de ore, din pacate. Daca plata a fost facuta cu cardul, din pacate, deocamdata, nu se poate restitui suma sau converti in credit. Un topic asemanator: https://comunitate.orange.ro/questions/2454097-greseala-activare-optiune-online

FaraUnID
Campion certificat
Daca acea suma a fost dublata dintr-o eroare de sistem, poti solicita anularea ei si restituirea sumei. Daca te lovesti de aroganta tipica oparatorului francez cu sigla portocalie, contactezi banca emitenta a cardului si faci negatie cu restituirea sumei. Daca nici aici nu ai sorti de izbanda, contactezi enitatea sub care a fost emis cardul Visa sau Master si soliciti anularea tranzactiei cu rambursarea sumei.

MihaelaC
Community Manager
Community Manager
Salut, Photography. Îmi pare rău pentru această situație. Dacă ai semnalat colegilor mei, vor reveni ei cu un răspuns. Te așteptăm apoi în comunitate să ne spui cum s-a rezolvat.

DanielaH
Moderator
@Photography, s-a rezolvat problema cu reîncărcarea?