la 25-11-2022 06:17 PM
la 25-11-2022 07:22 PM
Salutare!
Lasă o sesizare în secțiunea Contact și vezi ce răspuns primești!
Sesizarea o poți lăsa aici:
https://www.orange.ro/contact/
Dar trebuie să le trimiți mesajul fiind logat în My Orange!
Succes!
la 14-12-2022 08:14 PM
Multumesc, asa o sa fac!
la 28-11-2022 11:45 AM
@Marius5, ai luat legătura cu colegii noștri? Ai aflat de unde provine costul suplimentar?
la 14-12-2022 08:14 PM
Am luat legatura cu colegii dumneavoastra dar tot ce mi au spus e ca nu le-au functionat sistemele toata ziua si ca nu au de unde sa afle de unde provine costul suplimentar. O sa incerc si maine sa vad ce pot face. Pe langa asta, am lasat si o sesizare poate voi fi ajutat de cineva astfel. Multumesc!
la 14-12-2022 09:20 PM
Succes!
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor