anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Cost suplimentar 0,25€ de mai multe luni

SilviuM1
Junior

De mai multe luni mi se facturează cost suplimentar 0,25€ . Are idee cineva ce poate fi pentru ca sunt atent sa nu fac cost suplimentar dar se pare ca nu reușesc?

1 Soluţie acceptată‚

Tonuri de așteptare, așa scria in factura.

 

Vizualizare soluţie în postul original

8 Răspunsuri 8

RafaHelper
#StarMember

Salut @SilviuM1

Găsești detalii despre costul suplimentar in contul tau My Orange https://www.orange.ro/myaccount/reshape/invoice-cronos/cronos sau poti cere mai multe detalii din sectiune contact https://www.orange.ro/contact/

Vio73
#StarMember & January's Problem Solver

Salutare!

Poți vedea la Cronos sau pe factura detaliată de unde provin costurile suplimentare.

Cronosul îl ai în My Orange sau poți forma 415 și apoi apelare sau *115# și apoi apelare.

Factura detaliată o poți descărca astfel:

https://www.orange.ro/help/cum-pot-obtine-factura-detaliata-16308

Sper să clarifici nelămuririle!

Baftă!

Am găsit răspunsul in factura detaliata. Multumesc pentru ajutor

Și ce însemnau acei 25 de cenți?

Tonuri de așteptare, așa scria in factura.

 

delfinas
#StarMember

Silviu, bun venit in Comunitate!!!

Ce telefon ai, cumva un iPhone?

Da, este un iPhone 8+

DanielaH
Moderator

Avem și aici un topic care ar putea fi de ajutor - https://comunitate.orange.ro/t5/factur%C4%83/de-unde-pot-proveni-costurile-suplimentare-pe-factur%C4....

Te așteptăm să revii cu detalii după vizualizarea facturii.