anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Conectare la noua aplicație

Ionuttoropal
Începător

Bună ziua!

Ma numesc Ionut Mihail si am doua probleme:

- nu îmi da voie sa ma conectez la noua aplicație și îmi spune ca sunt logat la un alt utilizator și eu nu sunt

-cum pot face sa plătesc mai puțin factura telefonica deoarece eu sunt plecat în Germania cu, contract de munca?

Va mulțumesc, 

2 Răspunsuri 2

arsradu
Campion certificat

Salut Ionut,

1. esti client Orange sau Orange Romania Communications (fostul Telekom)? Daca esti client ORC, iti recomand sa arunci o privire aici. S-au modificat cateva lucruri incepand cu 30 Septembrie. 

2. poti sa incerci sa te deloghezi si sa te reloghezi? Eventual ataseaza te rog un screenshot cu eroarea/mesajul respectiv. Daca imaginea contine date personale (nume, numar de telefon, email etc), sterge-le te rog inainte sa postezi.

3. referitor la intrebarea ta, poti eventual sa renegociezi abonamentul, si sa ti se faca o alta oferta, poate mai buna. Nu stiu daca poti sa-l pui efectiv pe "pauza", astfel incat sa nu mai platesti nimic. Dar cel mai bine, suna la 300 (+4 0374 300 300 daca suni din afara) sau ia legatura cu un consultant pe chat-ul Djingo, si vezi ce te sfatuiesc. Noi aici in Comunitate, suntem clienti ca si tine. Deci, nu avem acces la cont, si nu putem opera niciun fel de modificari.

DanielaH
Moderator

@Ionuttoropal ai reușit să accesezi aplicația?

Ești client Orange sau Orange Romania Communications? Te așteptăm să revii cu detalii.