anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Conectare la noua aplicație

Ionuttoropal
Începător

Bună ziua!

Ma numesc Ionut Mihail si am doua probleme:

- nu îmi da voie sa ma conectez la noua aplicație și îmi spune ca sunt logat la un alt utilizator și eu nu sunt

-cum pot face sa plătesc mai puțin factura telefonica deoarece eu sunt plecat în Germania cu, contract de munca?

Va mulțumesc, 

2 Răspunsuri 2

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver

Salut Ionut,

1. esti client Orange sau Orange Romania Communications (fostul Telekom)? Daca esti client ORC, iti recomand sa arunci o privire aici. S-au modificat cateva lucruri incepand cu 30 Septembrie. 

2. poti sa incerci sa te deloghezi si sa te reloghezi? Eventual ataseaza te rog un screenshot cu eroarea/mesajul respectiv. Daca imaginea contine date personale (nume, numar de telefon, email etc), sterge-le te rog inainte sa postezi.

3. referitor la intrebarea ta, poti eventual sa renegociezi abonamentul, si sa ti se faca o alta oferta, poate mai buna. Nu stiu daca poti sa-l pui efectiv pe "pauza", astfel incat sa nu mai platesti nimic. Dar cel mai bine, suna la 300 (+4 0374 300 300 daca suni din afara) sau ia legatura cu un consultant pe chat-ul Djingo, si vezi ce te sfatuiesc. Noi aici in Comunitate, suntem clienti ca si tine. Deci, nu avem acces la cont, si nu putem opera niciun fel de modificari.

Client Orange

DanielaH
Moderator

@Ionuttoropal ai reușit să accesezi aplicația?

Ești client Orange sau Orange Romania Communications? Te așteptăm să revii cu detalii.