anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Clarificări factura

melania_ionescu
Începător

Bună dimineața!

Ref. factura emisa pe 10.11.2022, as dori clarificări privind componenta "abonamente servicii mobile"- la ce se referă? La trafic de date mobile? Pe ce perioada? Asociate cărui dispozitiv? Nr.de cont/ telefon indicat in factura îmi este necunoscut, doar daca nu s-au produs modificări în evidențele Orange, după preluarea Telekom (unde am contractat servicii fixe - router).

Astăzi am scadenta platii și as dori să obțin informațiile solicitate înainte să dau curs platii.

Mulțumesc,

Melania Ionescu 

1 Soluţie acceptată‚

Blue12
Senior

Buna

"Abonamente servicii mobile" se refera la nunerele de telefon pe care le detii, cu toate serviciile acestora: sms-uri, date, voce. In dreptul "abonamente servicii mobile" este o suma de plata, acea suma se refera la tot consumul tuturor numerelor tale de telefon, daca ai mai multe, sau a singurului tau numar de telefon, daca ai unul singur.

Gasesti detalii despre fiecare numar de telefon asociat contului tau in anexa de la factura. Poti sa vezi factura detaliata si in MyOrange, sau poti suna la 300.

Perioada pentru care se face plata este perioada de facturare, daca esti client fost Telekom, la fel ca mine, atunci probabil din data 10 a unei luni, pana in data de 9 a lunii urmatoare. Poti solicita si o amanare plata daca ai nevoie, prin apel la 300 sau in MyOrange.

Vizualizare soluţie în postul original

7 Răspunsuri 7

Blue12
Senior

Buna

"Abonamente servicii mobile" se refera la nunerele de telefon pe care le detii, cu toate serviciile acestora: sms-uri, date, voce. In dreptul "abonamente servicii mobile" este o suma de plata, acea suma se refera la tot consumul tuturor numerelor tale de telefon, daca ai mai multe, sau a singurului tau numar de telefon, daca ai unul singur.

Gasesti detalii despre fiecare numar de telefon asociat contului tau in anexa de la factura. Poti sa vezi factura detaliata si in MyOrange, sau poti suna la 300.

Perioada pentru care se face plata este perioada de facturare, daca esti client fost Telekom, la fel ca mine, atunci probabil din data 10 a unei luni, pana in data de 9 a lunii urmatoare. Poti solicita si o amanare plata daca ai nevoie, prin apel la 300 sau in MyOrange.

Anghel1
Începător

De ce mi sa marit ab fara a ma anunta

Probabil ati fost anuntat. E o notificare, sau o mentiune pe ultima factura primita, pe care foarte multi oameni nu o vad.

Ioana9
Începător

Bună ziua as dori sa știu de ce pana acuma plăteam 64,32 RON,și acuma plătesc mai mult eu mi-am plătit facturile în fiecare luna ,acuma de ce plates 142 de Ron?

Buna!

Se pare ca e cam mare diferenta... Cel mai bine ar fii sa suni la 300 sau la 401

Eu nu sunt în țară și nu pot suna de aici la acele numere,nu aveți alt nr sau mail?

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver

Salut,

Numarul de telefon de contact din orice retea, inclusiv din strainatate este: +40 374 300 300.

Iar mijloacele de contact in scris le gasesti aici.

Client Orange