anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Când primesc contravaloarea facturi pe care am plătit-o și nu ați procesat-o?

AlexMarin
Începător
Am plătit factura aferentă lunii iulie pe data de 25.07.2022 și nu ați fost în stare să o procesați. Am fost obligat să fac o nouă plată in data de 15.08.2022 ca să nu risc suspendarea serviciilor (din cauza voastră). Aștept încă returnarea contravalorii plății din data de 25.07.2022
5 Răspunsuri 5

mihai_13
Maestru
AlexMarin cel mai bine ar fi sa ei contact cu Orange sa ti se rezolve problema - https://www.orange.ro/contact/ ai adresele si modalitati de contact

delfinas
#StarMember
AlexMarin, bun venit in Comunitate!!! La prima plată ți s-au retras bani din contul bancar?

AlexMarin
Începător
Da, bani au fost alocați plății. Am sunat la bancă și oricum figurau ca și sumă blocată!!!

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver
In mod normal, sumele neretrase (blocat ≠ retras) se intorc automat in cont. La ING de exemplu, daca comerciantul nu-si retrage banii timp de 2 saptamani (14 zile), se intorc automat in cont. Verifica in cazul tau daca se aplica asta, si dupa cat timp. Macar nu stai cu grija si nu mai stai sa dai telefoane ba intr-o parte ba in cealalta.
Client Orange

delfinas
#StarMember
Și dacă a a retras aceeași sumă de 2 ori, se recuperează la factura următoare.