Factura
Vezi cum poți să îți plătești facturile simplu și rapid
anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Postări pe forum

De unde pot proveni costurile suplimentare pe factură?

Am observat în ultima perioadă câteva situații postate în Comunitate referitoare la facturi “încărcate” datorită costurilor suplimentare; așa că ne-am gandit să sumarizăm aici cele mai frecvente situații în care pot aparea astfel de costuri justifica...

MihaelaA de către Community Manager
  • 26850 Vizualizări
  • 25 răspunsuri
  • 12 aprecieri

Soluționat! Taxare de 3 €, cu titlul MEMBER de la 1255, la detalii factură

Aveți cunoștință din detalii factura, ce înseamnă MEMBER de la 1255?Îmi taxeaza cate 3 € pe săptămână, deci platrsc 12 €pe lună dar încă nu am primit răspuns de la Orange, ce inseamna acest MEMBER (înțeleg sensul tradus al cuvântului, dar "membru"?, ...

fredi63 de către Începător
  • 1415 Vizualizări
  • 2 răspunsuri
  • 3 aprecieri

Soluționat! Penalizare la amânarea plății

Buna ziua, am o mare nelămurire, fac amânarea plății pentru 15 zile dar tot ma penalizează, de ce? Nu depășesc acele 15 zile... Îmi baga penalizare chiar și 30 de lei, penalizare la fiecare rata, fiecare abonament! Oare de ce?

Elena_33 de către Junior entuziast
  • 1515 Vizualizări
  • 3 răspunsuri
  • 5 aprecieri

Soluționat! Plata avans prin Transfer Bancar

Am făcut un ordin de plata cu o suma mai mare decât factura pe care o aveam. Se va scade suma din următoarea factura pe care o am de platit?

ccostin1 de către Începător
  • 996 Vizualizări
  • 1 răspunsuri
  • 1 aprecieri

Soluționat! Facturi necumulate abonament si rata

Buna ziua,Nu se mai cumuleaza factura abonamentului cu cea de rata la total plata online si nici in pago nu mai pleaca intreaga suma.Luna trecuta era cat pe ce sa raman fara abonament deoarece nu mi-am dat seama pana nu am fost sunata ca nu am plati...

Soluționat! Serviciul clienti Orange nu imi fac numar de inregistrare in urma sesizarii

Salut,Am o mica problema cu factura in care banii pentru plata ratei pentru telefon s-au dus in contul pentru plata servicii. In urma unei discutii cu un consultant pe chat, am fost anuntat ca se va corecta situatia in maxim 5 zile lucratoare. Au tre...

Lucifer de către Cunoscător
  • 2012 Vizualizări
  • 4 răspunsuri
  • 2 aprecieri