Factură
Vezi cum poți să îți plătești facturile simplu și rapid
anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Postări pe forum

De unde pot proveni costurile suplimentare pe factură?

Am observat în ultima perioadă câteva situații postate în Comunitate referitoare la facturi “încărcate” datorită costurilor suplimentare; așa că ne-am gandit să sumarizăm aici cele mai frecvente situații în care pot aparea astfel de costuri justifica...

MihaelaC de către Community Manager
  • 21097 Vizualizări
  • 25 răspunsuri
  • 12 aprecieri

Nu pot vizualiza factura. Îmi arată că sunt client nonorange.

Nu pot vizualiza factura. Îmi arată că sunt client nonorange, Cronos nu poate fi accesat, factura nici atât. Cum pot rezolva situația? Codul de abonat, deși este copiat din mailul primit de la Orange, nu este corect. Așa îmi scrie. Este a doua lună c...

41602347000955 de către Începător
  • 1254 Vizualizări
  • 5 răspunsuri
  • 3 aprecieri

Rușine! Mi-ați mărit prețul abonamentului cu 2 euro.

Ieri am plătit factura Orange (internet + TV) și am văzut că mi-ați mărit prețul abonamentului cu 2 euro fără nicio notificare. În timp ce clienților noi le oferiți abonamentul la jumătate de preț, Netflix și alte avantaje. Am plătit factura asta așa...

Florin_Groza_1 de către Începător
  • 1427 Vizualizări
  • 5 răspunsuri
  • 2 aprecieri

Cost suplimentar

Buna seara, acum cateva zile am facut cost suplimentar 20 de euro. Am deschis Pinata din aplicatie pentru a primi cativa GB de internet pentru a nu mai face cost suplimentar. In urma unui bonus de 10GB am zis ca am putin timp de folosire al internetu...

Marius5 de către Junior
  • 1322 Vizualizări
  • 5 răspunsuri
  • 2 aprecieri

Nu pot plati factura

 De ce nu pot platati factura?Incerc de aproape o saptama sa o pletesc si tot imi apune sa astept 30min.Am impresia ca Orange chiar face misto de oameni,pt ca vad ca sunt mai multi in situatia mea.Mai am 3 zile pana cand o pot plati si din pacate nu ...

Screenshot_20221212_123921_My Orange.jpg
R2455970000394 de către Începător
  • 583 Vizualizări
  • 2 răspunsuri
  • 0 aprecieri

Soluționat! Solicitare răspuns in scris explicatii factura

Bună seara. Va rog sa mi trimiteți în scris care este motivul pentru care factura emisa în data de 12 decembrie este cu mult diferita de cele emise lunile anterioare?De ce lunile anterioare valoarea pachet Orange și abonament voce era de 66.70 lei ×2...

user_17108706 de către Începător
  • 709 Vizualizări
  • 1 răspunsuri
  • 1 aprecieri

Plata online esuata

Buna ziua, stie cineva de pe aici care este problema cu plata online? Imi spune ca datele cardului sunt gresite si plata esuata! Multumesc

Vali30 de către Junior
  • 794 Vizualizări
  • 3 răspunsuri
  • 1 aprecieri