la 09-04-2023 03:19 PM
Bună ziua, astăzi plătind factura online mi s-a retras suna de două ori…cum procedez?
Având in vedere ca la orange nu se poate vorbi cu nimeni in Weekend bănuiesc ca trebuie să aștept ziua de luni?
la 11-04-2023 08:57 AM
Da, am luat legătura și se rezolva destul de rapid, un mail la infoclienti@orange.com cu datele facturi și dovezile plăților și cam atât .
imediat ce orange poate verifica soldul in banca lor mi se vor vira bani înapoi.
09-04-2023 03:22 PM - editat 09-04-2023 03:23 PM
Salut,
Din pacate, daca vrei un raspuns oficial, da, va trebui sa astepti pana luni. Cu toate astea, daca suma este pe cont, poti pur si simplu sa o lasi acolo pentru urmatoarea factura. Se retrage doar cat e nevoie pentru factura curenta, restul ramane pe cont.
09-04-2023 03:41 PM - editat 09-04-2023 05:16 PM
Salutare!
Ba da, se poate vorbi și azi până la ora 18. Suni la 300, apoi formezi 1-1-1-0, chiar dacă ți se va spune despre servicii fixe și alte chestii, iar la ultimul pas te va identifica Gia, cu ultimele 6 cifre din CNP.
Sigur, va dura până ți se vor returna banii în cont. Mai există și varianta să îi lași în cont pentru plata/ plățile următoare.
Baftă!
la 09-04-2023 05:15 PM
Era ideal daca aveam informatia asta si pe pagina de Contact. 🙂
Cu toate astea, conform paginii de aici, si presupunand ca e cat de cat actualizata, pare sa fie intr-adevar program si in weekend, intre orele 9:00-18:00.
la 09-04-2023 05:17 PM
Da, 18, am greșit eu. Am corectat acum. Mulțumesc, Radu!
la 11-04-2023 08:55 AM
@Jam1994, ai luat legatura cu colegii noștri? S-a rezolvat situația?
la 11-04-2023 08:57 AM
Da, am luat legătura și se rezolva destul de rapid, un mail la infoclienti@orange.com cu datele facturi și dovezile plăților și cam atât .
imediat ce orange poate verifica soldul in banca lor mi se vor vira bani înapoi.