anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Am platit toate facturile, dar Creditexpress imi trimite mesaje

bcragg
Începător

Sunt nou rezident in Romania si am abonament la Orange. Scuze pentru romana mea proasta, o invat...

Mi-am platit toate facturile de abonament in ziua in care le-am primit. MyOrange spune in mod explicit: "Total de plata: 0 lei" si "Multumim! Ai platit toate facturile emise."

Cu toate acestea, acum am primit de doua ori mesaje de la Creditexpress (numar de telefon 1895), care spuneau ca datorez bani: in primul rand, "IMPORTANT!Obtineti amanare de plata din partea Orange, doar efectuand ACUM O PLATA PARTIALA!Stabilim impreuna detaliile. Creditexpress", si apoi, "Contractul Orange a ajuns intr-un punct critic! Total de plata la data de 22.12.2022 este de: 29,25 RON. Remediati situatia ACUM!"

Mai are cineva problema asta? Acesta este doar spam? Multumesc.

1 Soluţie acceptată‚

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver

Salut,

Din cate pot eu sa vad aici, pare sa fie tentativa de frauda. Iti recomand sa ignori si sa stergi acel SMS.

Informatia din My Orange este cea pe care trebuie sa te bazezi. La fel si Cronos/Credit Info. Pentru orice intrebare/nedumerire, poti de asemenea sa confirmi daca e intr-adevar o problema sau nu cu contul tau, sunand la numarul unic 300 (din reteaua Orange) sau 0374 300 300 (din orice retea). De asemenea, daca esti client Orange Romania (nu Orange Romania Communications), ai la dispozitie si chat-ul Djingo (pentru transfer la operator, trebuie doar sa scrii "transfer operator").

Multa sanatate, si mare atentie la chestii de genul asta. Poti pica foarte usor in plasa.

Intotdeauna verifica din surse oficiale daca e cazul sa-ti faci probleme sau nu. Adica ceea ce ai si facut. 🙂

Client Orange

Vizualizare soluţie în postul original

3 Răspunsuri 3

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver

Salut,

Din cate pot eu sa vad aici, pare sa fie tentativa de frauda. Iti recomand sa ignori si sa stergi acel SMS.

Informatia din My Orange este cea pe care trebuie sa te bazezi. La fel si Cronos/Credit Info. Pentru orice intrebare/nedumerire, poti de asemenea sa confirmi daca e intr-adevar o problema sau nu cu contul tau, sunand la numarul unic 300 (din reteaua Orange) sau 0374 300 300 (din orice retea). De asemenea, daca esti client Orange Romania (nu Orange Romania Communications), ai la dispozitie si chat-ul Djingo (pentru transfer la operator, trebuie doar sa scrii "transfer operator").

Multa sanatate, si mare atentie la chestii de genul asta. Poti pica foarte usor in plasa.

Intotdeauna verifica din surse oficiale daca e cazul sa-ti faci probleme sau nu. Adica ceea ce ai si facut. 🙂

Client Orange

Multumesc foarte mult! Am presupus ca da, dar asta ma face sa ma simt mai bine 🙂 Multa sanatate si mersi frumos.

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver

Cu mare drag! Te asteptam si cu alta ocazie, si speram cu vesti bune! :)) Numai bine!

Client Orange