anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Am platit factura vineri si nu mi s-a reincarcat cu date mobile si minute

Ilie1
Începător

Am platit factura vineri la ora 15:00 si nici pana acum nu mi s-a reincarcat cu date mobile si minute

1 Soluţie acceptată‚

FLo1
#StarMember & June's Problem Solver

@Ilie1: Bun venit în Comunitate. Când a fost termenul de plată a facturii? Bănuiesc că factura nu a fost plătită în termen. Ai făcut plata online din MyOrange sau la vreun Shop? Pentru urgentare, cel mai simplu trimite dovada plății la plati@orange.ro

Succes. Te așteptăm cu actualizări ale situației. 

Vizualizare soluţie în postul original

3 Răspunsuri 3

FLo1
#StarMember & June's Problem Solver

@Ilie1: Bun venit în Comunitate. Când a fost termenul de plată a facturii? Bănuiesc că factura nu a fost plătită în termen. Ai făcut plata online din MyOrange sau la vreun Shop? Pentru urgentare, cel mai simplu trimite dovada plății la plati@orange.ro

Succes. Te așteptăm cu actualizări ale situației. 

Pe 04 iulie a fost termenul. Am achitat o din MyOrange

FLo1
#StarMember & June's Problem Solver

@Ilie1: Regret, dar chiar și după 2-5 zile te poți aștepta. După 10 zile este inevitabil chiar. Rămâne așadar urgentarea înregistrării plății anunțând Orange cum am menționat mai sus. Altfel nu vei urgenta decât așteptând activarea.