anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Am platit factura prin Pago pe 2 decembrie dar tot mi s-au suspendat serviciile

Graur1
Începător

Buna ziua am platit factura prin Pago pe 2 decembrie dar tot mi s-au suspendat serviciile.

1 Soluţie acceptată‚

arsradu
#StarMember & March's Problem Solver

Salut,

Poti trimite dovada platii la adresa de email plati@orange.ro.

Sper sa te ajute, si sa se faca reactivarea serviciilor cat de curand.

Client Orange

Vizualizare soluţie în postul original

3 Răspunsuri 3

Pololică
#StarMember

Salut!

Trimite dovada platii. 2 a fost vineri si a trecut si weekend-ul. Era bine daca plateai inainte de scadenta (sunt convins ca serviciile nu au fost intrerupte a doua zi de la scadenta).

Unde sa trimit dovada plății?

arsradu
#StarMember & March's Problem Solver

Salut,

Poti trimite dovada platii la adresa de email plati@orange.ro.

Sper sa te ajute, si sa se faca reactivarea serviciilor cat de curand.

Client Orange