anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Am platit factura cu cartea de credit de 3 ori

Claudiu32
Junior

Am platit factura cu cartea de credit de 3 ori luna aceasta.  C'è se intampla cu cele 2 plati in plus?

1 Soluţie acceptată‚

svetalex
Maestru

În cazul în care în contul tău Orange există o sumă de bani în plus, aceasta se scade automat din facturile emise ulterior sau poți solicita returnarea acesteia. Returul banilor se poate face într-un cont bancar, prin mandat poștal sau în contul unui alt abonat Orange.

Pentru a procesa cererea, te rugăm să urmezi pașii de aici: https://www.orange.ro/help/cum-procedez-pentru-restituirea-soldului-existent-pe-codul-meu-de-abonat-...

Solicitarea ta de retur va fi procesată într-un termen maximum de 30 de zile lucrătoare de la primirea acesteia.

Pe scurt, ori nu vei plăti următoarele 2 facturi, ori soliciți returnarea banilor, urmând pașii de mai sus

Vezi și întrebările similare din comunitate:

https://comunitate.orange.ro/t5/factur%C4%83/factura-platita-%C3%AEn-plus/m-p/23590#M445

https://comunitate.orange.ro/t5/factur%C4%83/factura-achitata-de-2x/m-p/101242#M3119

https://comunitate.orange.ro/t5/factur%C4%83/cum-pot-recupera-niste-bani-pe-care-i-am-virat-pe-o-fac...

 

Vizualizare soluţie în postul original

3 Răspunsuri 3

svetalex
Maestru

În cazul în care în contul tău Orange există o sumă de bani în plus, aceasta se scade automat din facturile emise ulterior sau poți solicita returnarea acesteia. Returul banilor se poate face într-un cont bancar, prin mandat poștal sau în contul unui alt abonat Orange.

Pentru a procesa cererea, te rugăm să urmezi pașii de aici: https://www.orange.ro/help/cum-procedez-pentru-restituirea-soldului-existent-pe-codul-meu-de-abonat-...

Solicitarea ta de retur va fi procesată într-un termen maximum de 30 de zile lucrătoare de la primirea acesteia.

Pe scurt, ori nu vei plăti următoarele 2 facturi, ori soliciți returnarea banilor, urmând pașii de mai sus

Vezi și întrebările similare din comunitate:

https://comunitate.orange.ro/t5/factur%C4%83/factura-platita-%C3%AEn-plus/m-p/23590#M445

https://comunitate.orange.ro/t5/factur%C4%83/factura-achitata-de-2x/m-p/101242#M3119

https://comunitate.orange.ro/t5/factur%C4%83/cum-pot-recupera-niste-bani-pe-care-i-am-virat-pe-o-fac...

 

FLo1
#StarMember

@Claudiu32: Bun venit în Comunitate. Aceste plăți vor apărea în contul tău ca ”plăți în avans”, iar facturile următoare vor fi debitate din acel sold creditor. Dacă vei dori o rambursare a sumei plătite în avans, va fi necesară o solicitare în acest sens către ”Serviciul clienți”, fie prin apel la 300 sau chat Djingo, sau altă metodă de contact preferată. 

Vio73
#StarMember

Salutare!

Dacă nu te deranjează foarte tare, îi poți lăsa pentru plata în avans. Eu fac așa mereu, iar sumele aflate în plus îmi apar în cont cu - în față. Dacă nu, faci cerere de restituire a soldului suplimentar. Dar acest lucru durează ceva timp.

Succes!