la 09-04-2020 04:59 PM
la 09-04-2020 05:03 PM
la 09-04-2020 05:20 PM
Salut, Daniella1@ !
Bun venit în Comunitatea Orange și mulțumim pentru topicul deschis!
Ne pare rău de situația foarte neplacută descrisă de tine.
Fiind vorba de o problemă punctuală și care implică analizarea contului tău personal, ți-am răspuns în mesaj privat.
Te asigurăm că am escaladat situația ta către departamentul nostru de plăți și vom reveni cu un răspuns.
Mulțumim pentru înțelegere și te așteptăm cu vești bune în Comunitate.
Și, nu în ultimul rând, îți mulțumim, ție și întregii echipe medicale, pentru tot efortul pe care îl depuneți și pentru tot ceea ce faceți în fiecare zi pentru noi.
la 09-04-2020 06:43 PM
la 09-04-2020 10:26 PM
la 10-04-2020 12:51 AM
la 10-04-2020 08:31 AM
la 10-04-2020 09:02 AM
la 10-04-2020 10:45 AM
la 10-04-2020 11:02 AM
la 10-04-2020 12:13 PM