anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Am plătit prin my orange o factura și nu cred ca s-a înregistrat

Laur95
Începător
Bună ziua. Am plătit prin my orange o factura la abonament și nu cred ca s-a înregistrat.
4 Răspunsuri 4

arsradu
#StarMember & March's Problem Solver
Iti apare in continuare ca e de plata? Sau de ce zici ca nu crezi ca s-a inregistrat? Pe partea bancii s-au retras banii?
Client Orange

Vio73
#StarMember
Salutare! Nu ai primit confirmarea pe email? Ți s-au retras banii din card? Dacă nu ai nicio dovadă în acest sens, este posibil să nu se fi înregistrat. În weekend plățile și alte activități se realizează mai greu, dar confirmarea pe email și retragerea banilor din card ar trebui să fie o certitudine.

Viocat
Senior certificat
Si mie mesajul cu plata efctuata imi apare in ziua urmatoare, dar nu e asa mare inconvenientul.

DanielaH
Moderator
@Laur95, a fost alocată plata pentru factură? E totul în regulă?