anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Am plătit factura luna trecută și tot mă amenință Orange că îmi taie serviciile

Andrei75
Junior

am trimis dovada

1 Soluţie acceptată‚

Salut,

Am inteles ca valoarea facturii lunii trecute a aparut in factura emisa acum ca sold restant. Suspendarea serviciilor de abonament pe motiv de neplata poate fi facuta in concordanta cu termenii si conditiile publicate aici https://www.orange.ro/help/ce-trebuie-s-tiu-despre-suspendarea-abonamentului-pentru-neplat-15

Este necesar sa ai in vedere faptul ca trebuie verificate atat dovada platii, cat si alocarea banilor. Pentru a solicita un raspuns in legatura cu aceste aspecte, iti recomandam sa iei legatura cu colegii de la Serviciul Clienti ( https://www.orange.ro/help/cum-pot-s-contactez-serviciul-clieni-187 ).

Adresa de e-mail la care se trimite dovada platii este plati@orange.ro (asa cum este specificat aici  https://www.orange.ro/help/cum-confirm-efectuarea-unei-plati-17 )

Daca mai ai nevoie de alte detalii, te rugam sa ne spui.

Vizualizare soluţie în postul original

4 Răspunsuri 4

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver

Salut Andrei,

Verifica in contul tau My Orange daca nu cumva s-a emis o noua factura intre timp.

Client Orange

ieri am primit factura pe luna asta (au pus plata peste cealaltă factură pe care am plătit-o luna trecută acuma ămi cer să plătesc dublu ăn loc de 332 Ron acuma ămi cer 668 Ron . așa ceva nu se poate ăși bat joc de oameni nu plătesc nimic.

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver

Salut Andrei,

Prin ce metoda ai platit? Ai platit din aplicatie? Ai incercat sa iei legatura cu un consultant la 300/0374 300 300? Ei ce ti-au zis?

Client Orange

Salut,

Am inteles ca valoarea facturii lunii trecute a aparut in factura emisa acum ca sold restant. Suspendarea serviciilor de abonament pe motiv de neplata poate fi facuta in concordanta cu termenii si conditiile publicate aici https://www.orange.ro/help/ce-trebuie-s-tiu-despre-suspendarea-abonamentului-pentru-neplat-15

Este necesar sa ai in vedere faptul ca trebuie verificate atat dovada platii, cat si alocarea banilor. Pentru a solicita un raspuns in legatura cu aceste aspecte, iti recomandam sa iei legatura cu colegii de la Serviciul Clienti ( https://www.orange.ro/help/cum-pot-s-contactez-serviciul-clieni-187 ).

Adresa de e-mail la care se trimite dovada platii este plati@orange.ro (asa cum este specificat aici  https://www.orange.ro/help/cum-confirm-efectuarea-unei-plati-17 )

Daca mai ai nevoie de alte detalii, te rugam sa ne spui.