anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Am plătit factura luna trecută și tot mă amenință Orange că îmi taie serviciile

Andrei75
Junior

am trimis dovada

1 Soluţie acceptată‚

Salut,

Am inteles ca valoarea facturii lunii trecute a aparut in factura emisa acum ca sold restant. Suspendarea serviciilor de abonament pe motiv de neplata poate fi facuta in concordanta cu termenii si conditiile publicate aici https://www.orange.ro/help/ce-trebuie-s-tiu-despre-suspendarea-abonamentului-pentru-neplat-15

Este necesar sa ai in vedere faptul ca trebuie verificate atat dovada platii, cat si alocarea banilor. Pentru a solicita un raspuns in legatura cu aceste aspecte, iti recomandam sa iei legatura cu colegii de la Serviciul Clienti ( https://www.orange.ro/help/cum-pot-s-contactez-serviciul-clieni-187 ).

Adresa de e-mail la care se trimite dovada platii este plati@orange.ro (asa cum este specificat aici  https://www.orange.ro/help/cum-confirm-efectuarea-unei-plati-17 )

Daca mai ai nevoie de alte detalii, te rugam sa ne spui.

Vizualizare soluţie în postul original

4 Răspunsuri 4

arsradu
#StarMember

Salut Andrei,

Verifica in contul tau My Orange daca nu cumva s-a emis o noua factura intre timp.

Client Orange

ieri am primit factura pe luna asta (au pus plata peste cealaltă factură pe care am plătit-o luna trecută acuma ămi cer să plătesc dublu ăn loc de 332 Ron acuma ămi cer 668 Ron . așa ceva nu se poate ăși bat joc de oameni nu plătesc nimic.

Salut Andrei,

Prin ce metoda ai platit? Ai platit din aplicatie? Ai incercat sa iei legatura cu un consultant la 300/0374 300 300? Ei ce ti-au zis?

Client Orange

Salut,

Am inteles ca valoarea facturii lunii trecute a aparut in factura emisa acum ca sold restant. Suspendarea serviciilor de abonament pe motiv de neplata poate fi facuta in concordanta cu termenii si conditiile publicate aici https://www.orange.ro/help/ce-trebuie-s-tiu-despre-suspendarea-abonamentului-pentru-neplat-15

Este necesar sa ai in vedere faptul ca trebuie verificate atat dovada platii, cat si alocarea banilor. Pentru a solicita un raspuns in legatura cu aceste aspecte, iti recomandam sa iei legatura cu colegii de la Serviciul Clienti ( https://www.orange.ro/help/cum-pot-s-contactez-serviciul-clieni-187 ).

Adresa de e-mail la care se trimite dovada platii este plati@orange.ro (asa cum este specificat aici  https://www.orange.ro/help/cum-confirm-efectuarea-unei-plati-17 )

Daca mai ai nevoie de alte detalii, te rugam sa ne spui.