anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Am plătit factura și nu mi-a dat drumul la TV

BURLACU
Începător

Bună, am plătit factura și nu mi-a dat drumul la TV. De ce ? 

6 Răspunsuri 6

FLo1
#StarMember & June's Problem Solver

@BURLACU: Ți-au fost suspendate serviciile pentru neplată? Dacă DA, cum ai plătit restanța: online, Orange Shop, bancă, automat de plăți? Dacă nu e într-un Orange Shop atunci trimite o copie cu dovada plății la plati@orange.com și ia legatura cu cei de la serviciul clienți pentru anunțare. Revimo să ne confirmi dacă ai reușit. Succes.

 

delfinas
#StarMember

Burlacu, ai platit si taxa de reconectare?

Vio73
#StarMember

Salutare!

Dacă nu ai plătit-o la un magazin Orange sau din My Orange, s-ar putea să mai dureze o vreme până ajunge dovada la ei. Poți in schimb să trimiți o poză cu dovada plății prin email, la adresa plati@orange.ro și vor da drumul ceva mai repede. Penalitățile pentru reconectare  le vei plăti pe factura următoare.

Succes!

arsradu
#StarMember

Ca si sugestie, incearca pe cat posibil sa platesti inainte de data scadenta. In felul asta eviti suspendarea serviciilor, si nevoia reconectarii, plus asteptarea de dupa. Acea data nu e o tinta de atins, si nu primesti nimic daca treci peste, ba din contra. Daca data de facturare (si implicit si data scadenta) nu e ok, o poti modifica cu un apel la 300, sau poti amana plata din contul tau My Rrange. Dar nu mai lasa platile sa treaca de scadenta, pentru ca suspendarea serviciilor e doar primul pas pe un drum pe care sunt sigur ca nu vrei sa intri.

Client Orange

Pololică
#StarMember

Pentru ca nu ai platit in termenul scadent. Foloseste pagina de contact (in special Djingo) si vezi daca poti o solutie mai rapida.

DanielaH
Moderator

@BURLACU, au fost reconectate serviciile? Este totul în regulă?