anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Am plătit factura și nu mi-a dat drumul la TV

BURLACU
Începător

Bună, am plătit factura și nu mi-a dat drumul la TV. De ce ? 

6 Răspunsuri 6

FLo1
#StarMember

@BURLACU: Ți-au fost suspendate serviciile pentru neplată? Dacă DA, cum ai plătit restanța: online, Orange Shop, bancă, automat de plăți? Dacă nu e într-un Orange Shop atunci trimite o copie cu dovada plății la plati@orange.com și ia legatura cu cei de la serviciul clienți pentru anunțare. Revimo să ne confirmi dacă ai reușit. Succes.

 

delfinas
#StarMember

Burlacu, ai platit si taxa de reconectare?

Vio73
#StarMember

Salutare!

Dacă nu ai plătit-o la un magazin Orange sau din My Orange, s-ar putea să mai dureze o vreme până ajunge dovada la ei. Poți in schimb să trimiți o poză cu dovada plății prin email, la adresa plati@orange.ro și vor da drumul ceva mai repede. Penalitățile pentru reconectare  le vei plăti pe factura următoare.

Succes!

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver

Ca si sugestie, incearca pe cat posibil sa platesti inainte de data scadenta. In felul asta eviti suspendarea serviciilor, si nevoia reconectarii, plus asteptarea de dupa. Acea data nu e o tinta de atins, si nu primesti nimic daca treci peste, ba din contra. Daca data de facturare (si implicit si data scadenta) nu e ok, o poti modifica cu un apel la 300, sau poti amana plata din contul tau My Rrange. Dar nu mai lasa platile sa treaca de scadenta, pentru ca suspendarea serviciilor e doar primul pas pe un drum pe care sunt sigur ca nu vrei sa intri.

Client Orange

Pololică
#StarMember

Pentru ca nu ai platit in termenul scadent. Foloseste pagina de contact (in special Djingo) si vezi daca poti o solutie mai rapida.

DanielaH
Moderator

@BURLACU, au fost reconectate serviciile? Este totul în regulă?