la 23-05-2023 07:12 PM
23-05-2023 07:28 PM - editat 24-05-2023 11:49 AM
Salut,
Trimite dovada platii la adresa plati@orange.ro daca ai servicii de la Orange Romania SA si aici daca ai servicii de la Orange Romania Communications (fostul Telekom Fix).
De asemenea, ca recomandari pentru viitor:
24-05-2023 05:33 AM - editat 24-05-2023 02:37 PM
Salutare!
De regulă, durează ceva timp (2-3 zile) până se procesează plățile, mai ales când sunt făcute prin alte mijloace decât prin My Orange. De aceea, este indicat să o faci din acest cont.
Poți trimite dovada plății la ei, după cum este descris în link, alegând variantele ORO sau OROC:
https://www.orange.ro/help/cum-pot-confirma-plata-efectuata-pentru-abonamentul-meu-orange-romania-co...
Baftă!
la 24-05-2023 10:42 AM
@Hasnadinu, ai trimis dovada de plată? S-a făcut reconectarea serviciilor?
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor