anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Am plătit factura și de ce nu îmi dați drumul din nou

Hasnadinu
Începător
 
3 Răspunsuri 3

arsradu
#StarMember & 2023 Problem Solver

Salut,

Trimite dovada platii la adresa plati@orange.ro daca ai servicii de la Orange Romania SA si aici daca ai servicii de la Orange Romania Communications (fostul Telekom Fix).

De asemenea, ca recomandari pentru viitor:

  1. ca sa eviti situatia asta, iti recomand sa incerci sa platesti intotdeauna inainte de data scadenta. Cu cat mai departe de ea, si mai aproape de data emiterii facturii, cu atat mai bine, pentru ca are timp sa se proceseze plata.
  2. incearca sa faci plata din aplicatia My Orange sau de pe contul tau My Orange de pe web. Se face in general mai repede.
  3. data emiterii facturii se poate modifica, daca cea setata in momentul asta, si implicit si data scadenta derivata din ea, nu sunt ok pentru a putea face plata la timp. Pentru modificarea datei de emitere a facturii, iti recomand un telefon la 300 sau 0374 300 300 din orice retea.
Client Orange

Vio73
#StarMember & January's Problem Solver

Salutare!

De regulă, durează ceva timp (2-3 zile) până se procesează plățile, mai ales când sunt făcute prin alte mijloace decât prin My Orange. De aceea, este indicat să o faci din acest cont. 

Poți trimite dovada plății la  ei, după cum este descris în link, alegând variantele ORO sau OROC:

https://www.orange.ro/help/cum-pot-confirma-plata-efectuata-pentru-abonamentul-meu-orange-romania-co...

Baftă! 

DanielaH
Moderator

@Hasnadinu, ai trimis dovada de plată? S-a făcut reconectarea serviciilor?