anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Am efectuat plata on line iar orange mi-a suspendat abonamentul pentru neplata

Qnonim
Începător
Bună ziua, am efectuat plata on line, banii mi au fost retrași din cont, iar orange mi-a suspendat abonamentul pt neplata
6 Răspunsuri 6

And04
Senior
Salutare, @Qnonim Va sfatuiesc sa luati legatura cu un operator, prin apel la 300. Sigur se va clarifica situatia.

Viocat
Senior certificat
Ar fi trebuit sa primesti confirmarea plății pe email Cu aceasta confirmare sau poza ia legatura cu orange prin apel la 300 sau prin ChatBot Djingo din aplicatie.

Pololică
#StarMember
In aplicatie cum apare factura (platita sau neplatita)? La mine (prin ING) dureaza cateva minute (nu a durat niciotata o ora) confirmarea in aplicatie pentru plata online cu cardul. Totusi, abonamentul era in pragul suspendarii? Daca e asa, doar cei de la relatii clienti te pot ajuta sa reactivezi abonamentul mai repede. Eventual incearca prin *100# sa confirmi plata

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver
Cand era data scadenta pentru plata facturii? Banuiesc ca ceea ce s-a intamplat este ca ai venit cu plata dupa data scadenta sau prea aproape de ea, si ai facut plata din BT Pay, care dureaza cateva zile (de obicei nu mai mult de 2). Si atunci, pana s-a procesat efectiv plata, sistemul a suspendat abonamentul. Sugestia mea, pe viitor, ar fi sa incerci sa nu lasi plata pe ultima suta de metri. Iar acum, dupa cum s-a propus si mai sus, da un telefon la 300 sa confirme plata si sa deblocheze abonamentul.
Client Orange

teacher_
#StarMember
Fii liniștit, plata o sa se înregistreze și o să îți pună abonamentul înapoi "pe picioare". Soția mea mai face dintr-astea odată la câteva luni. Ideea este să nu lași mai mult de data scadenta.

DanielaH
Moderator
@Qnonim, a fost alocată plata? S-a rezolvat situația?