anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Îmi apare ca am consumat net, dar telefonul era conectat la wireless

Len-12
Începător

De ce pe factura detaliata îmi apare ca am consumat net dacă telefonul era conectat la o rețea wireless?

3 Răspunsuri 3

Vio73
#StarMember

Salutare!

Asta nu avem noi , cei din Comunitatea Orange, care suntem tot clienți , de unde să știm! Dar mă gândesc că există această posibilitate să fi consumat și ceva date .

Dacă ai nedumeriri legate de acest aspect, ii poți contacta prin telefon la numărul 300/ 0374300300 , apoi 1-1-1-0 sau 1-5-2 sau orice combinație care îți va permite să intri in legătură cu un consultant sau să le scrii din secțiunea Contact:

https://www.orange.ro/contact/

Poți să le scrii prin mesaj privat și pe messengerul paginii de Facebook a Orange:

https://www.facebook.com/orangeromania

Baftă! 

arsradu
#StarMember

Salut,

Sunt telefoane (iPhone-urile de exemplu) care folosesc in paralel datele mobile pe langa WiFi atunci cand considera ca te afli intr-o zona cu acoperire WiFi scazuta.

WiFi Assist se numeste functia asta la iPhone-uri. Daca nu iti doresti lucrul asta, recomandarea mea ar fi sa o dezactivezi din Setari > Servicii Mobile > WiFi Assist (Asistent WiFi presupun ca ar fi in Romana), sau sa dezactivezi datele mobile din setari. 

E posibil sa existe o functie similara si la telefoanele cu Android, cu toate ca eu nu am auzit de ea. Daca ne spui modelul de telefon, putem incerca sa cautam ceva specific pe modelul tau.

Asta in caz ca nu ai un iPhone, caz in care se aplica ce ziceam mai sus.

IMG_676639E91AC8-1.jpeg

Client Orange

FLo1
#StarMember & June's Problem Solver

@Len-12: Bun venit în Comunitate. Cea mai sigură opțiune pentru a nu face trafic pe "date mobile" este să le dezactivezi. Atât timp cât sunt activate traficul este permis, chiar și cu WiFi-ul activat. De exemplu, când nu folosești activ telefonul, de cele mai multe ori WiFi-ul este trecut în stand-by, iar atunci rămâne activă conexiunea de date mobile.