anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Nu pot vizualiza factura. Îmi arată că sunt client nonorange.

41602347000955
Începător

Nu pot vizualiza factura. Îmi arată că sunt client nonorange, Cronos nu poate fi accesat, factura nici atât. Cum pot rezolva situația? Codul de abonat, deși este copiat din mailul primit de la Orange, nu este corect. Așa îmi scrie. Este a doua lună când vine factura in notificare, nu o pot vedea și valoarea este nejustificat de mare. 

5 Răspunsuri 5

Vio73
#StarMember

Salutare!

Ai încercat să intri pe un laptop/ desktop și să o vizualizezi de acolo în My Orange? În ultimă lună s-au majorat cam toate serviciile cu câte 1 euro/ lună.

 

And04
Senior

Salutare, @41602347000955 

Problema apare atat pe mobil cat si pe browser?

Cat despre valoarea facturii, din cate stiu, s-a marit cu cate un euro pentru fiecare serviciu...

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver

Salut,

Esti client Orange Romania sau Orange Romania Communications? Ai incercat sa vezi factura si din My Orange de pe web? Le-ai incercat pe amandoua (aplicatie si site web)? Ai cont My Orange (varianta pentru OROC in caz ca asta folosesti)?

Daca dai un click aici iti apar facturile?

Valoarea mai mare a facturii ar putea sa fie din cauza majorarii generale a abonamentelor. 

 

Client Orange

 

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver

Hmm...cu siguranta nu asa ar trebui sa arate.

Am rugamintea sa incerci maine dimineata sa iei legatura cu un consultant la 300 sau 0374 300 300 (din orice retea). Vezi daca reusesc cumva sa te ajute sa repari contul. Cred ca acolo e problema.

Client Orange