anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Factura Orange a crescut cu 30 lei fata de cea din Noiembrie 22

Bogdan69
Începător

Bună ziua. Factura emisa a crescut cu circa 30 lei fata de cea emisa în Noiembrie 22 . Pachet 4 servicii Tv+Internet+abonament mobil+telefonie fixa. Mentionez ca nu sunt costuri (convorbiri sau servicii) suplimentare. A-ti avut constatări similare?

3 Răspunsuri 3

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver

Salut Bogdan,

Bine ai venit in Comunitate!

Avem un topic aici care ar trebui sa explice situatia. Dar da, nu esti singurul. Tot acolo ai si solutiile disponibile in cazul asta.

Client Orange

Pololică
#StarMember

Salutare!

Intre Noiembrie si Februarie nu ai primit facturile (adica decembrie si ianuarie)? In ultimile 4-5 luni s-au trimis, prin facturi, notificare de majorare cu cate 1E pentru fiecare serviciu disponibil (teoretic, in cazul tau 4 x 1E = 4E marire). Sunt foarte multe subiecte pe tema asta (de majorare "fara notificare", dar colegii de forum nu verificau factura decat in momentul in care vedeau marirea, nu aveau o regula de verificare lunara).

Totusi, ai avut ceva reduceri care ar s-ar fi terminat in perioada asta? Ceva HBO Max, Netflix, Orange TV Go, reducere la abonament X luni...

cosmin1231
Începător

BUNA ZIUA!

raspuns ANPC - pe al meu nu vi-l arat

VA ADUCEM LA CUNOSTINTA FAPTUL CA RECLAMATIA DUMNEAVOASTRA A FOST TRANSMISA, DIN ORDINUL PRESEDINTELUI ANPC,  SPRE COMPETENTA  SOLUTIONARE LA COMISARIATUL JUDETEAN  PENTRU PROTECTIA CONSUMATORILOR BACAU.