anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Factura în plus

Cmihairaul
Începător
Bună ziua, am plătit factura pe 2 luni și după 2 zile mi-a apărut ca trebuie iar sa plătesc 17 lei. Factura pe 1 luna fiind de 10 euro.
7 Răspunsuri 7

FLo1
#StarMember
@Cmihairaul: Bun venit în Comunitate. Ar fi utilă prezentarea unei facturi (foto, screen-shot) ascunzând datele personale. Totuși 10 euro nu sunt 17 lei, deci sigur sunt alte cheltuieli rămase, deci niște detalii de pe factură ar fi utile. Revino cu acestea pentru a te putea ajuta.

Pololică
#StarMember
Rugaminte: uita-te in factura si vezi fiecare suma ce reprezinta. Daca ne spui doar totalul e ca si cum ne-ai intreba ce se afla dupa coltul strazii de langa biserica...

Cmihairaul
Începător
Ideea e ca nu reușesc sa vorbesc cu un operator orange care să-mi verifice contul, la contact ma pune sa vorbesc cu robotul lor inutil. Ar fi mult mai simplu dacă aș vorbi direct cu un om la telefon

Cmihairaul
Începător
Aici sunt detaliile.

Pololică
#StarMember
Din factura vad ca ai penalizari de 3 lei (nu ma intereseaza cauza intarzierilor, deci nu e nevoie de justificare pentru noi), dar ai avut cumva intrerupt abonamentul? Digi stiu ca taxeaza 15 lei (sau ceva de genul) reconectarea in caz de debransarea de la servicii. Buba e ca in factura nu vad sa apara reconectarea (ca serviciu). Mai e varianta sa fi facut fidelizare (ma gandesc ca poate ai trecut de la Net 8 la net 10...) la inceputul lunii si au tarifat suplimentar (practic sa fi facturat diferenta de 2E intre abonamente). Dar, din nou, cred ar fi trebuit sa stii lucrul asta. Iar de scumpire de abonament nu cred ca e cazul. Netul fix prin cartela stiu ca nu a avut buba asta.

Cmihairaul
Începător
O să merg direct la un sediu Orange să discut. Mulțumesc pentru răspunsuri.

Jay
Campion certificat
Salut! Robotul te transfera, doar ca e nevoie de timp, răbdare si sa se incerce o discuție in intervalul în care au program de lucru.. indiferent ca incerci telefonic sau pe chat.. Dacă ai întârziat cu plata 12 zile nu ai avut serviciul suspendat? Pentru ca în cazul asta, cel mai probabil, este vorba de o taxa de reconectare, probabil însoțită și de ceva penalități calculate pana la momentul când ai achitat.. Nu am întâmpinat situația, asa ca întreb.. in istoricul facturilor, nu mai apare o alta factura in dreptul acestei sume? Ca din pozele pe care le-ai pus se înțelege ca suma anterioara a fost achitata..