anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

De ce o factura de 80 lei s-a transformat intr-una de 148 lei?

Alexandra1992
Junior

Stie cineva de ce o factura de 80 lei s-a transformat intr-una de 148 lei? Am doar televiziune un singur decodor si un wifi portabil care nu functioneaza de o luna.  Ce mi se pare aiurea este ca desi am sunat la ei si mi-au spus ca vor remedia problema inci nu functioneaza, dar factura a crescut . Stie cineva de ce sunt atat de umflate facturile? 

5 Răspunsuri 5

Pololică
#StarMember

Noi, utilizatorii comunitatii, nu stim, dar factura sigur vine detaliata. Ai comparat ultimile 2-3 facturi sa vezi de unde vine diferenta?

Da tocmai de aia întreb de 3 - 4 luni mai jos de 140 Lei nu a venit . 

Iar facturile sunt identice nimic modificat doar suma de plată. 

Vio73
#StarMember

Salutare!

Cel mai bine este să le faci o sesizare scrisă din secțiunea Contact, adică de aici: https://www.orange.ro/contact/

Din păcate, nu putem să te lămurim noi, cei din Comunitate, ci doar ei. Când le scrii, răspund persoane avizate, nu cei de la 300, care este un serviciu externalizat.

Succes!

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver

Buna Alexandra,

Pe factura (pagina a doua) nu ai nicio notificare de modificare a abonamentului? Eventual uita-te si pe facturile mai vechi.

Cauze, in afara de acea marire care, din cate stiu, a fost aplicata tuturor, ar mai fi:

1. promotii care au expirat (de exemplu ai avut 1 an reducere la unele servicii, si acum nu le mai ai, pentru ca a expirat anul)

2. cost suplimentar. Dar in cazul tau, nu prea vad din ce ai fi putut sa faci cost suplimentar si cum.

Pentru problemel de care ziceai, singura solutie este sa iei legatura cu cu un consultant, la 300/ 0374 300 300 si sa faci o sesizare in sensul asta.

Client Orange