anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Crestere factura nejustificata

Anonim
Neaplicabil

Salut, am observat ca factura a crescut cu 1 euro , fara o informare in prealabil. Stiti daca aceasta creștere peste noapte este legala ? Ne putem astepta la alte actiuni de acest gen ? Rusine Orange  !

1 Soluţie acceptată‚

FLo1
#StarMember

@Anonim: Bun venit în Comunitate. Legal este, atât timp cât este anunțată. Dacă verifici factura anterioară vei găsi notificarea aferentă prin care ți s-a "oferit" posibilitatea de denunțare a modificării, în caz contrar fiind de acord cu modificarea anunțată. Așadar verifică facturile anterioare, cea din octombrie / noiembrie. 

Posibil este orice, atât timp cât accepți. Ai și alternative la abonamentul Orange: cartela prepay, sau portarea la alt operator. 

Vizualizare soluţie în postul original

23 Răspunsuri 23

Andrei75
Junior

Orange este cea mai vicleană firmă de telefonie mobilă eu am plătit abonamentul ăn fiecare lună și tot mi au suspendat serviciile pentru că nu am vrut să plătesc de două ori aceași factură cum au vrut ei și acuma ăncearcă să mă sperie cu (viratis) niște recuperatori ilegali cu mine nu le merge (eu am abonament Telekom și Orange ma preluat fără consimțământul meu cu abonament Telekom de când a intrat Orange pe fir toate sau dat peste cap (semnal foarte prost la toate,facturi unflate fără voie etc etc etc). sânt niște nenorociți.

@Andrei75: Sunt convins că ai înțeles procesul de achiziție al serviciilor fixe gestionate până de ceva vreme de Telekom, iar acum de Orange. Vreau să cred că înțelegi că nu ești proprietar pe rețeaua utilizată, ci doar un simplu chiriaș/utilizator, indiferent că discutăm despre serviciile de TV, internet fix sau telefonie fixă. Schimbarea proprietarului nu te alungă din rețea, însă regulile se schimbă conform politicilor / ofertelor noului furnizor de servicii. Cazuri similare sunt și în sistemul bancar, dar și în energie (gaz sau energie electrică) și nu s-a scandalizat atât pe acest subiect. Până atunci, ai posibilitatea PORTĂRII  dacă nu te regăsești în serviciile primite / oferite de Orange. 

Numai bine și succes în alegerile pe care le vei face.

Andrei75
Junior

Eu nu am scris că mă consider proprietar eu am scris că ma preluat Orange fără acordul meu ca (abonament) că este abonamentul meu de Telekom aici nu sânt nici chiriaș etc etc (când faci un contract abonament ești proprietarul abonamentului nu chiriaș) și nici nu am fost anunțat că fără să vreau trebuie să respect niște politici care nu erau la rețeaua telekom Orange de când au rețeaua sau considerat fără drept mai presus de alte rețele și au făcut niște legi proprii fără drept și fără să anunțe proprietarii abonamentelor Orange și acuma Telekom rușine ăncă odată pentru Orange (nu ai nici un drept să muți un proprietar de abonament dintr-o parte ăn altă parte dintr-o rețea ăn altă rețea fără acordul acestui proprietar de abonament că nu este o oaie sau un câine să ăl muți când ai chef). și apropo dacă tot țineți așa de tare cu Orange răspundeți la o ăntrebare (de ce nu au mutat și plata făcută la Telekom de abonament care ăncă se plătesc la Telekom la Orange?) Că voi ziceți că Orange este proprietarul Telekom acum .

@Andrei75: Nu ai înțeles. E vinovat Telekom că a renunțat la tine sau Orange că nu ți-a lăsat abonamentele pe drumuri? Tu ești "proprietar de abonament", însă trebuie să plătești furnizorului și distribuitorului serviciile aferente, altfel acele abonamente sunt doar povești pe o hârtie. Nu cred că ai înțeles dar merita să încerc.

Ca "proprietar de abonament" poți să te portezi alegând alt furnizor de servicii pentru abonamentele tale. Pentru că rețeaua nu este a ta. Simplu. Îți doresc succes.

Dacă Telekom vroia să renunțe la mine mă anunța telefonic și se ănchidea abonamele mele de la Telekom (simplu) și Orange nu era obligat să mă preiea de la Telekom (că nu eram pe drumuri cum ai scris) eu special am făcut abonament Telekom că nu suport rețeaua Orange (din două motive mari 1,semnal super prost slab la toate ex cartelă internet wifi etc etc, și a 2 a și după ce plătești abonamentul lunar tot se cred mari deștepți și ăți blochează serviciile ,eu nu pot să devin fraierul lor să plătesc un abonament de două ori cum vor ei pe lună un abonament se plătește ODATĂ pe lună nu de două ori ăntro lună.da rețeaua este al lor dar abonamentul este al meu nu al lor.

Toți clienții au fost anunțați. Și înainte de preluare și după. De aproape un an este deja povestea. Că nu citești informările la timp sau le ignori...asta e problema ta, nu a Orange sau Telekom. Dar nu înțeleg cine te reține în Orange. De ce nu te portezi? E simplu. Sunt atâtea alternative, iar tu o alegi pe cea mai nefavorabilă ție. Cine-i vinovatul acestor alegeri? Ce semeni..... aia culegi.

Raul89
Junior entuziast

De când o cumpărat Orange pe Telekom o început să umble cu mărirea abuzive la abonamente , sunteți furat și cu cursul valutar de 5.1 lei cand euro e maxim 4.9 😉

Faliment Orange , boicot Orange , să meargă în Franța cu furtișaguri 😉

Inseamna ca i-au preluat cu tot cu angajati (care erau cei mai varza).😂😂😂

Lavazza78
Începător

In ultimele 4 luni sa scumpit cu 20 lei...și vad că tot creste necontenit