anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Încerc sa achit factura tv online și nu îmi ia banii din cont

Mar1
Începător

Bună! De 2 luni incerc sa achit factura tv online și nu îmi ia banii din cont. Îmi apare un mesaj cum că am platit și este în curs de desfășurare dar nu mi se retrag banii din cont.

4 Răspunsuri 4

delfinas
#StarMember

Mar, bun venit in Comunitate!!!

Daca nu ai fi reușit de 2 luni sa faci plata, ți se tăia accesul la acel serviciu, pe motiv deneplată.

Ai incercat și alta metoda de plată? Plăteai din aplicație sau din varianta desktop a contului My Orange? Vezi că nu mai exista My Orange Fix, ci doar My Orange.

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver

Salut,

Bine ai venit in Comunitate!

Incearca te rog si din acest link. S-ar putea sa mearga asa. E o problemea generala, si e cunoscuta deja.

Client Orange

Vio73
#StarMember

Bună! Ai încercat să dai click pe ,, plătește factura unui prieten", din interfața aplicației My Orange, cum este în atașament?

DanielaH
Moderator

@Mar1, ai reușit să plătești factura folosind link-ul de la arsradu?