anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Nu reușesc să activez number share

Paul10
Junior

Azi m-am portat la Orange,de la YOXO,s-a finalizat procesul dar tot nu reușesc să activez number share,intru în aplicația Watch,mă loghez pe site ul Orange și zice ca,contul nu corespunde numărului.

14 Răspunsuri 14

Vio73
#StarMember & October Problem Solver

Salutare!

Probabil nu s-a upgradat tot ce trebuie, posibil să mai dureze până ți se actualizează statusul. Eu zic să încerci de luni încolo, pentru că este posibil să trebuiască să mai lași vreo 48 de ore să apară toate cum trebuie, mai ales că este și weekend!

Baftă!

Încă tot nu am reușit,o să văd până miercuri (să fie 3 zile lucrătoare) iar dacă nu o să revin la magazin Orange

DanielaH
Moderator

@Paul10, s-a rezolvat situația?

Nu,nu s-a rezolvat situația nici până acuma

Îmi pare rău 😞

Putem ruga și noi colegii să verifice situația ta. Ne poți trimite în mesaj privat numărul de telefon și o captură de ecran cu eroarea întâmpinată. 

Oare cum aș putea să vă trimit mesaj în privat?

Click pe profilul meu și "Trimite mesaj" cu numărul de telefon, device-urile folosite și eroarea întâmpinată și pasul la care apare

Am încercat să îmi fac alt cont cu altă adresă de e-mail dar în zadar. Din aplicația my orange nu este ceva opțiune pentru number share?

Uite aici mai multe detalii despre activarea serviciului Number Share, condiții și compatibilități.

DanielTunsoiu
Începător

Buna ziua,

am si eu aceeasi problema cu activarea number share la al treilea numar, am reusit sa fac asta fara probleme la 2 dintre cele 3 numere cu number share iar la ultimul am primit, din cate vad, deja celebrul mesaj "Autentifica-te cu alt cont! Contul introdus nu administreaza numarul tau si nu poti face modificari..."

In asteptarea raspunsului dumneavoastra, raman,

Cu multumiri,

Daniel.

Salut, Daniel!

Trimite-mi, te rog, numărul de telefon în mesaj privat. Voi ruga colegii să verifice situația ta.

DanielaH
Moderator

@Paul10, ne poți confirma, te rog, că situația a fost rezolvată?

@DanielTunsoiu, în cazul tău, în urma verificărilor, colegii noștri recomandă un restart de device și dezactivare/ reactivare mobile plans. Te așteptăm să revii cu feedback.

Mulțumim.

Da,a fost rezolvată!

Mă bucur. Mulțumesc pentru confirmare. Te mai așteptăm în Comunitate.