anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Rezolvat] eSim nefunctional - incearca sa suni daca poti :)

BiB
Junior
Fiind plecat din tara si avand nevoie de o a doua cartela.. am zis sa trec la eSIM orange (ca deh, Belgia nu e atat de dezvoltata incat sa ofere optiune eSIM). Luat cod QR, scanat, adaugat in telefon .. MERGE!! .. ah .. stai.. nu pot suna 🙂
Bine, dau restart telefonului, selectie manuala a retelei .. nimic .. superb .. cartela SIM dezactivata .. GENIAL! 🙂
Deschid apelul wireless .. reusesc .. RAR dar reusesc sa sun. Zic sa sun la suport clienti, poat e o problema ..
Zis si facut.. pun mana pe tel .. din a 5a incercare reusesc sa sun, raspunde don`soara .. ii explic situatia .. sunt in Belgia, am eSIM, nu pot suna...
Discutia a decurs asa:
- Buna ziua, am o problema, am instalat eSIM si nu pot suna.
- Ati incercat sa reporniti telefonul?
- Da, am incercat sa fac si selectie manuala a retelei.
- Bine, va rog sa`mi acordati un moment.
... 2-3 min mai tarziu:
- ATI INCERCAT SA BAGATI CARTELA IN ALT TELEFON?
- Ce cartala?
- CARTELA SIM!
- Doamna, am eSIM, e un cod pe care-l scanez si-l introduc in telefon.
- Da, dar ati incercat sa-l introduceti in alt telefon?
- (facepalm) .. doamna, eSIM, e o cartela virtuala asociata direct telefonului meu, nu am cum sa-l introduc in alt telefon.
- Ah, asteptati un moment ...
5-7 min mai tarziu ...
- Am discutat cu colegii mei si am rugaminte sa incercati mai tarziu sa dati din nou o selectie manuala a retelei si daca nu merge cand va intoarceti in romania sa mergeti la un shop orange sa vi se genereze alt cod.
- Doamna, ma intorc peste 1 an in ro, nu am cum sa stau fara telefon.
- Am rugaminte sa dati din nou o selectie manuala a retelei si daca nu merge sa sunati din nou la relatii cu clientii ...
Well .. multumesc ORANGE 🙂
Pana la urma eu ce fac? Cod QR nu se genereaza online sau la telefon (nu inteleg de ce), iar eu nu pot folosi telefonul.
Orange?
16 Răspunsuri 16

Din păcate nu merge așa. Chiar dacă ai simul-blank acasă, ești așteptat în Orange Shop. Dacă m-au dezinformat cei de la Suport Orange, dezinformez și eu.

Din ianuarie 2018 nu am avut nevoie de schimbare SIM. Am vazut optiunea acolo si am presupus ca se poate rezolva si fara prezenta in magazinele Orange. Daca raspunsul tau vine de la Orange, merg pe mana ta.