la 24-01-2023 03:30 AM - editat ultima oară la 25-01-2023 09:00 AM de DanielaH
Buna seara, am și eu următoarea problema : am achiziționat un Smartwatch Huawei GT3 se conectează la telefonul meu Oppo find X5 pro, dar nu mi afișează nici un fel de notificare din telefon pe ceas, și nu pot aproba din aplicație sa facă asta. Atașez poza. Ce as putea face? Daca se poate un răspuns. Mulțumesc mult.
24-01-2023 10:51 AM - editat 24-01-2023 10:54 AM
Salut,
Esti in setarile de Android ale aplicatiei (Settings > Apps > Huawei Health). 🙂
Nu stiu de ce, dar n-ai de ce sa modifici nimic acolo. Si da, unele setari de acolo nu se pot modifica. Dar asta n-are nicio legatura cu functionarea aplicatiei sau a ceasului.
Pe parcursul pasilor de first setup aveai si unul pentru Notificari. Daca cumva ai trecut peste fara sa bifezi nimic...nu primesti notificari. 🙂
Deschide aplicatia Huawei Health, mergi la Notifications, activeaza Notifications din partea de sus a ecranului si selecteaza ce aplicatii vrei sa iti trimita notificari.
Ai screenshots mai jos.
la 24-01-2023 10:57 AM
24-01-2023 11:03 AM - editat 24-01-2023 11:06 AM
Settings > Notifications > Device and App Notifications > Huawei Health > selectezi aplicatia > Allow Notification Access.
Daca nu merge asa...reinstall app.
Ai un screenshot mai jos.
la 24-01-2023 11:05 AM
@Alynutzaa90: de la prima imagine pornește totul: permite notificările pentru Huawei health. Acum e off. Altfel totul e degeaba.
24-01-2023 11:12 AM - editat 24-01-2023 11:25 AM
Flo, cred ca nu-i da voie. Uitandu-ma mai bine, pare ca ii da eroare Android-ul in momentul in care incearca sa activeze accesul la Notificari.
E un feature al Android-ului. Are legatura cu faptul ca aplicatia este sideloaded. Aplicatia Health nu e pe Google Play Store. Ca urmare....trebuie descarcata separat. Pentru ca US si China...si toata povestea cu Huawei.
Mai multe info aici.
@Alynutzaa90 de unde ai descarcat aplicatia? Incearca te rog sa dezinstalezi si s-o instalezi pornind de aici.
la 24-01-2023 11:13 AM
@arsradu de pe appgallery. Pe Google play nu mi găsește aplicația
la 24-01-2023 11:22 AM
bifez ambele căsuțe?
la 24-01-2023 11:23 AM
Nu e obligatoriu. Dar da, le poti bifa.
la 24-01-2023 11:25 AM
Mai bine DA, dar nu țin de notificări.
la 24-01-2023 11:28 AM
dap. nu are legatura cu notificatile. e doar unul dintre pasii de first setup (dupa reinstall). 🙂
la 24-01-2023 11:40 AM
la 24-01-2023 11:42 AM
Buuuun. 😄 Cu drag! Ma bucur ca s-a rezolvat!
Sa-l stapanesti cu placere (noul ceas) si sa te bucuri de el cat mai mult timp! 🙂
la 24-01-2023 11:47 AM
Mulțumesc tare mult. O zi frumoasa sa ai!
la 24-01-2023 12:45 PM
@Alynutzaa90: Mulțumesc. O zi frumoasă și te așteptăm și cu impresii despre achiziția făcută, dar și alte subiecte din/despre tehnologie.
la 24-01-2023 12:55 PM
Indiferent daca ar fi mers sau nu ceasul la telefon, l as fi păstrat sunt fan Huawei,mulțumesc mult încă odată. Zi frumoasa!
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Bd. Lascar Catargiu nr.47-53, Europe House, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor
@Orange Romania Communications S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 427320
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/8926/1997,
Sediu social: Bucureşti Sectorul 1, Calea VICTORIEI, Nr. 35
Certificatul Tip de furnizor