anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Number Share iPhone cumparat din SUA

Alex19940
Junior entuziast
Am un iphone 7 cumparat din SUA si incerc sa configurez datele celulare pe un apple watch SE cellular, dar nu reusesc. E vreo problema faptul ca telefonul este din sua? Multumesc!
1 Soluţie acceptată‚

Alex19940
Junior entuziast
Gata, am reusit! Recunosc, cu cativa neuroni in minus, dar am reusit. Cumva numarul provizoriu a ramas agatat in sistem si telefonul il vedea ca fiind numarul actual. Desi schimbam numarul de telefon in iMessage si FaceTime, dupa ce reactivam iMessage si FaceTime, tot numarul vechi mi-l gasea. Am dat “resetati” la setarile de retea, apoi am reconfigurat numarul de telefon si dupa un restart si 2 aruncari pe fereastra, la activarea iMessage si FaceTime, telefonul a gasit ca numarul meu este cel actual, normal. Nu stiu daca m-am facut inteles, dar daca cineva intampina ceasta problema, il pot ajuta, sau poate e cineva care a inteles mai bine ce am facut. Multumesc pentru implicare!

Vizualizare soluţie în postul original

23 Răspunsuri 23

Neaplicabil
Nu cred. Dar eroarea pare sa sugereze o problema cu contul (si numerele asociate), nu cu telefonul.

Alex19940
Junior entuziast
Multumesc! ma chinui de o saptamana sa activez datele celulare si sunt trimis din magazin in magazin, si primesc raspunsuri incompetente as putea spune si din partea serviciului clienti la 300. Ce variante sa mai incerc? unde sa mai intreb despre problema asta?

Neaplicabil
Pai hai sa vedem. Contul tau are asociat numarul care e acum in telefon? In My Orange te poti loga fara probleme? Iti apare numarul corect pe cont? Am citit si eu un pic instructiunile postate aici (https://www.orange.ro/servicii/number-share/). Nu pare nimic complicat. Deci banuiesc ca problema e pe partea Orange. Presupun ca eroarea pe care o primesti e in pasul 3, nu? Dupa ce faci pairing intre ceas si telefon. Sau inainte? In telefon, la Settings -> General -> Language & Region, regiunea e setata pe Romania?

Alex19940
Junior entuziast
Ma loghez fara probleme in My Orange si imi apare numarul corect. in aplicatie apare in fata numarului (null)...nu stiu daca la toata lumea apare asa. Exact...la pasul 3 apare eroarea de mai sus, dupa pairing. Regiunea e Romania

Neaplicabil
Nu, nu apare la toata lumea asa. 🙂 Si mare mirare daca nu cumva are legatura cu problema ta. Uite cum arata la mine. Si pe versiunea de PC/Desktop/web tot asa iti apare numarul? Cu (null) in fata?

Alex19940
Junior entuziast
in versiunea desktop nu apare cu null

Neaplicabil
Buuun. La o prima vedere, problema pare sa fie pe contul tau. Si tind sa cred ca are legatura cu acel "(null)". Adica, daca tie incearca sa-ti faca number share la un numar de forma "(null) - 07...." nici nu-i de mirare ca da eroare. In Comunitate avem si cativa angajati Orange. In general, la chestii de genul asta, solicitarile sunt trimise mai departe catre departamentul abilitat si, in cele mai multe cazuri, se si rezolva. Deci, intrucat acum e destul de tarziu, eu zic ca pe maine dimineata s-ar putea sa ai un raspuns si din partea lor. Ceea ce cred ca trebuie verificat intai e problema cu numarul. Pentru ca s-ar putea ca oricare ar fi cauza pentru acel "(null)" sa cauzeze si problema de adaugare a ceasului pe cont. Evident, e doar parerea mea. Si se poate sa gresesc. Deci presupun ca o sa aflam mai multe maine.

Alex19940
Junior entuziast
Asteptam sa vedem, nu-i bai. Faza e ca mi-a fost sters de curand contul, pentru ca nu mi se actualiza si imi arata ca sunt client prepay, desi eu sunt abonat. Si inainte de stergere, tot cu (null) aparea. Apoi am facut cont nou, imi arata ca sunt abonat, dar null-ul nu a disparut.

Neaplicabil
Aha.. pai atunci cu atat mai mult cred ca e o problema pe cont. Nu stiu daca o schimbare de SIM ar putea sa te ajute in cazul asta. Posibil sa nu... Dar cu siguranta ai nevoie de cineva care sa arunce o privire peste contul tau. Cel mai probabil acolo e problema. In functie de asta, vedem care ar fi pasul urmator. 🙂

DanielaH
Moderator
@Alex19940, bun venit în Comunitate! Am trimis situația ta spre verificare colegilor noștri.

RafaHelper
Maestru
Salut @Alex19940, ‏‏‎ ‎ Abonamentul este pe numele tau? Daca da, mai ai si alte abonamente pe numele tau? De cat timp ai cont My Orange pentru acest număr de telefon?

Alex19940
Junior entuziast
Este pe numele meu abonamentul,Il am din 1 Martie si nu mai am alte abonamente. Contul my orange il am din 3 sau 4 martie. Aveam cont din 2014, dar am cerut sa il stearga si am facut altul pemtru ca ma gandeam ca de aici este problema.

RafaHelper
Maestru
@Alex19940 merci de răspunsuri! Este doar o ipoteză de a mea dar cel mai probabil primești aceea eroare pentru ca este vorba de un cont nou. De exemplu pentru serviciul eSIM, contul My Orange trebuie sa aiba o vechime de 30 de zile pentru a activa serviciul online, din cont. Nu am gasit informații referitoare la acest aspect pentru Number Share. De asemenea, poate există o altfel de eroare pe contul tau. Așteptăm să ne spui cum s-a rezolvat problema la final.

Alex19940
Junior entuziast
Am fost sunat astazi de cineva de la departamentul tehnic, pentru ca am trimis pe mail problema, a incercat ceva, nu a gasit problema, dar a zis ca revine cu un telefon mai tarziu. Am asteptat dar nu a revenit...mai astept, iar daca se rezolva problema, anunt si aici. Daca aveti si alte pareri, le ascult cu cea mai mare placere si incerc orice idee