anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Number Share contract persoane juridice

Adrian_17
Începător
Number Share va fi valabil si la contractele pe persoana juridica?
1 Soluţie acceptată‚

DanielaH
Moderator

Update: serviciul Number Share este disponibil acum și pentru clienții persoane juridice. Activarea se face în orice Orange Shop.

Vizualizare soluţie în postul original

24 Răspunsuri 24

Razvan
#StarMember
Cred că o sa fie disponibil și la PJ, nu doar la PF. Nu văd de ce nu s-ar putea implementa.

Miha_Z
#StarMember
Serviciul se adreseaza tuturor utilizatorilor persoane fizice care au un abonament de voce activ in reteaua Orange Romania fara profil EVO activ (specific clientilor business si corporate). Iti atasez si regulamentul.

Ascary
Campion certificat
Number share este disponibil doar pentru persoanele fizice,un raspuns mai detaliat gasesti in linkul de mai jos. https://www.orange.ro/servicii/number-share/

Vio73
#StarMember
Sunt sigur că se lucrează și la asta și va fi disponibil în curând și persoanelor juridice. Trebuie doar răbdare!

green2all
Junior
vio73 ... speranta moare ultima ... dupa 5 luni tot acolo e number share 🙂

costem90
Începător
tocmai am muscat si eu cu serviciul number share. dupa ce in call center m-au asigurat ca e functional pentru abonamentele noastre PJ serviciul, dupa ce am luat ceasurile nu am putut sa le setam cu cellular pentru ca nu este inca nici acum disponibil serviciul pentru PJ. Au implementat insa de o luna pentru clientii cu abonamente corporate, deci poate poate in curand va fi disponibil si pentru noi. Ce porcarie...

DanielaH
Moderator
@costem90, ți-am trimis un mesaj privat pe adresa de e-mail a contului tău My Orange cu care te-ai înregistrat în Comunitate. Așteptăm răspunsul tău prin reply la acel e-mail. Mulțumim.

green2all
Junior
Si uite asa, cu mesaje personale, devenim frustrati cum se mai scrie in alt post. https://comunitate.orange.ro/questions/2338417-number-share-serviciu-creeze-frustrari DanielaH, anuntul cu mesajul personal pe mine unul m-a indispus.

DanielaH
Moderator
@green2all, chiar îmi pare rău. Dorința nostră este să ajutăm, nicidecum să provocăm frustrări. Trimitem mesaje private doar în situațiile care impun analizarea conturilor voastre personale pentru a nu afișa în Comunitate date cu caracter confidențial. Spune-mi, te rog, care este nevoia ta și cu ce te putem ajuta.

Ascary
Campion certificat
@green2all daca consultantii incearca sa ia legatura cu clientii spre rezolvarea unor probleme,acestia devin subit indispusi. Daca nu se ia legatura acestia sunt frustrati. Explica-ne te rog cam cum ar trebui sa procedeze consultantii,sa va citeasca gandurile? 🙂

green2all
Junior
@DanielaH, Multumesc pentru raspuns. Am vorbit cu colegii tai dintr-un magazin Orange si nu vreau sa insist pe subiect. @Ascary Eu sunt frustrat pentru ca imi doresc number share. Am trecut de la Vodafone la Orange fara pretentii. Am perioada contractuala obligatorie de 2 ani dar nu pot suplimenta abonamentul cu acest number share. Bineinteles ca nu pot cesiona contractul si ... mai mult ... unele firme pot beneficia de nuimber share ... ca dehhh "vorbim in privat" Ti-am transmis imaginea din punctul meu de vedere, Daca ai "un loc mai in fata" poate ne transmiti si noua, "celor din spate", intr-un mod transparent ce se intampla. Adica: 1) - se va implementa number share si pentru persoane juridice ... - second level 2) - daca da, care ar fi data estimata 3) - daca nu, ce impedimente sunt si care ar fi cauzele care ne impiedica ... Asa ne facem si noi o idee si nu ne mai intrebam oare ce se discuta "in privat" Pe scurt Intrebarile mele tin de transparenta legata de furnizarea serviciului in cauza Toate cele bune!

costem90
Începător
Hey guys, revin eu cu un raspuns la tot ce s-a intamplat. Inainte sa scriu aici pe forumuri, am trimis un e-mailcatre departamentul suport, email la care nu mi s-a raspuns. Apoi am postat si aici si am primit acel mesaj de la DanielaH. Am fost contactat in cateva ore si mi s-a zis la telefon ca nu au ce sa faca, functionalitatea inca nu e implementata la conturile business, decat la cele corporate si PF. Am dat apoi de un forum pe softpedia, unde foarte multi clienti au avut succes cu activarea number share incercand de mai multe ori sa o activeze pe ceas. Unora le mergea a 3-a, a 4-a oara, altora a n-a, altora deloc. M-am inarmat si eu cu rabdare si dupa ce am incercat frenetic sa activez functia de cel putin 40 de ori -- timp in care imi dadea aceeasi eroare de eligibilitate -- si apoi a multa oara s-a activat. Aleluia. La cateva zile dupa asta, am primit un telefon, follow-up al primului mail. M-a intrebat operatorul de problema, dar nu am mai avut rabdare sa tratez asta in call center a milioana oara, si le-am spus pur si simplu ca am rezolvat. Sfatul meu ar fi sa incercati intr-o singura sesiune, tot asa, batraneste, de un milion de ori activarea functiei pana reusiti.

green2all
Junior
Salutare, @costem90 apreciez în primul rând intenția de încurajare și de încercare de rezolvare a problemei. Mie nu mi-a ieșit! Am făcut ceva programare la viața mea și știu că nu se "sare" așa ușor peste niște condiții puse. Am încercat totuși metoda pentru că am avut o oră la dispoziție. Probabil am ajuns la 40-50 încercări ... chiar mai multe. De la un punct nu am mai numărat :) Sincer, eu cred că ai avut noroc că cineva a configurat în acel timp permisiunile de acces. Oricum, mulțumim de informații și bunele intenții !

Catalin_24
Începător
după 20-30 de încercări am reușit sa activez. Nu îmi dau seama dacă e o excepție tehnica sau de natura umană dar ma bucur ca am reușit