anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Nu mai pot folosi cartela dupa ce am activat eSIM

IANIS_1234
Junior

Aseara am vrut sa activez eSIM ca mi se parea fain doar ca nu am cautat sa vad daca dispozitivul meu e compatibil si dimineata ma trezii cu o notificare "SIM not provisioned" si daca sun pe cineva primesc "Not registred in network". Am dat un restart, notificarea nu imi apare dar mesajul cand sun tot apare. 

1 Soluţie acceptată‚

arsradu
#StarMember & March's Problem Solver

Odata activat eSIM, SIM-ul fizic se dezactiveaza. Pentru reactivare/inlocuire, trebuie sa ajungi intr-un Orange Shop.

Client Orange

Vizualizare soluţie în postul original

2 Răspunsuri 2

Pololică
#StarMember

Ar fi doua variante:

  • una rapida: mergi intr-un magazin Orange si cere inlocuirea cartelei SIM
  • una mai putin rapida: din contul MyOrange cere schimbarea cartelei si o vei primi in cateva zile prin curier.

Totusi, daca ajungi in magazin, poti cere acolo ajutorul (poate s-a creat un scurt circuit).

arsradu
#StarMember & March's Problem Solver

Odata activat eSIM, SIM-ul fizic se dezactiveaza. Pentru reactivare/inlocuire, trebuie sa ajungi intr-un Orange Shop.

Client Orange