anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Dezactivare profil eSim Yoxo telefon defect

_Ursu_
Junior
Salut,
Mi s-a stricat displayul la telefon si trebuie sa-l trimit in service. Telefonul avea un profil eSim activat.
Nu mai am acces la acel numar de telefon. Fiindca in chat-ul yoxo nu raspunde nimeni, am inchis abonamentul si am facut trecerea la cartela Prepaid, m-am dus intr-un Orange Shop si am cerut schimbare de SIM.
Mi-au dat SIM-ul nou, dar acesta nu se poate conecta la nici o retea. Am sunat la 300, de acolo mi-au zis ca schimbarea SIM-ului nu s-a putut inregistra deoarece este activ acel eSIM.
Ce pot face pentru a putea folosi din nou acel numar de telefon? Sunt blocat din foarte multe conturi cu activarea 2FA.
Daca fac trecerea la un abonament Orange, se va reseta/sterge acel profil eSIM si voi putea activa un SIM nou?
Multumesc.
5 Răspunsuri 5

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver
Daca formatezi telefonul, nu se sterge si profilul? Despre ce model de telefon vorbim? Au mai fost cazuri de clienti care au vrut sa treaca inapoi pe SIM fizic (ceea ce pare sa fie si cazul tau), si singura varianta a fost intr-un Orange Shop. Ce as mai incerca eu e eventual o formatare e telefonului, ceea ce inseamna stergerea tuturor datelor de pe el, inclusiv a aplicatiilor, si implicit, si a acelui profil. Ma gandesc ca poate odata sters, apare si ca inactiv pe partea Orange. Pentru 2FA, recomandarea mea ar fi sa folosesti ceva de genul Google Authenticator in loc de numar de telefon si sa-ti faci backup. Daca se poate. In felul asta, nu esti legat de un anume numar de telefon.
Client Orange

_Ursu_
Junior
Nu pot formata telefonul. Este un iPhone 13 Pro, la care cred ca este defect displayul. Daca imi apelez numarul, telefonul vibreaza, dar nu afiseaza nimic. Am incercat sa-l conectez la iTunes, dar stiu sigur ca imi cere passcodeul in momentul in care introduc cablul de date. Sa-l formatez din iCloud nu pot pentru ca nu am acces la codul 2FA, nici sa-l trimit in service nu pot, deoarece trebuie sa dezactivez Find My iPhone tot din iCloud. Cu alte cuvinte, bad luck, vineri 13.

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver
Erase, poti sa-i dai de aici: https://www.icloud.com/find/ Sper sa n-aiba nevoie de confirmare de pe telefon. In mod normal, n-ar trebui. Nu am folosit niciodata pana acum functia asta. N-am avut nevoie. De scos cred ca poti sa-l scoti din contul de Apple: https://appleid.apple.com/account/manage/section/devices. Nu stiu daca asta o sa dezactiveze si Find My de pe device. Dar poti incerca eventual. De asemenea, stiu ca pare st*pid ce spun, dar mi s-a intamplat, asa ca iti spun si tie: vezi sa nu fie luminozitatea display-ului la minim. 🙂
Client Orange

_Ursu_
Junior
Nu mă pot loga in iCloud fără codul de verificare primit prin SMS, așa că nu pot să-i dau erase ori să-i dezactivez Find My Phone. M-am gândit la treaba cu luminozitatea și am pus lanterna pe ecran, chiar e oprit.

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver
Singura varianta ar fi sa incerci cu alt display... Sau intr-un service. Dar asta presupune sa fii de fata cand ii schimba display-ul. Adica sa-ti schimbe display-ul doar cat sa poti sa vezi ceva pe telefon, dupa care sa intri sa dezactivezi Find My si sa finalizeze reparatia. Si e si mai interesant ca la modelele mai noi (dupa X daca nu ma insel) se pierde TrueTone cand schimbi display-ul. Trebuie pair-uit cu placa de baza. Deci nici nu poti sa faci reparatia oriunde. Dar banuiesc ca stiai deja asta. Ma rog, nu stiu cine foloseste functia aia oricum. Restore din DFU ai incercat? Acolo e mai mult de indemanare pana ajungi acolo. Nu prea ai ce sa vezi pe display oricum... Si nu cred ca iti mai cere cod. Nu prea ai avea cum sa-l introduci oricum. Intre timp, vezi daca nu se poate face ceva intr-un Orange Shop. In momentul asta ti-ar trebui foarte mult acel SIM fizic. Odata avut, ar trebui sa se rezolve macar o parte dintre probleme.
Client Orange