anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Apple watch 7 fara conexiune date

Max2021
Junior
Am activat opțiunea number share pe un apple watch celular versiunea 7. Când nu sunt langa telefon pot vorbi pe ceas fara probleme, da SMS dar nu pot folosi datele pe ceas. la conexiune arata "no connection". Totul funcționează mai puțin datele mobile. Numărul meu a fost portat de pe Vodafone special pentru ca nu puteam folosi aceasta facilitate dar văd că la Orange întâmpin alta problema.
Am fost la un Orange shop,am resetat ceas și făcut iar fără succes. Aveti cum sa mă ajutați? Ceasul a fost cumpărat din Romania. Esta varianta europeana.
21 Răspunsuri 21

RaduCos
Începător
Și la mine s-a rezolvat fără sa mai sun la tehnic.

valy_myre
Începător
Buna seara! Nu va suparati pe mine, dar astea sunt raspunsuri de lucratori Orange care nu stiu cum sa rezolve o problema. E ciudat, sa se rezolve asa din senin, mai greu. Scuze de interventie.

Max2021
Junior
Au fost multe numere afectate. Acum toate merg dupa ce Orange s a convins ca avea o problema. Cel mai greu a fost sa i conving ca problema este reala! Totul functioneaza cum trebuie acum.

sery74
Începător
Salutare! Am si eu acceasi problema cu un apple watch 7cumparat zilele trecute. La STATUS imi apare NO CONNECTION . Am inteles ca trebuie sa ma duc intr-un Orange Shop, pentru ca cei din centrala nu au putut sa ma ajute telefonic, dar citind comentariile lasate aici cred ca ma duc degeaba. Am sa le scriu un mail poate am mai multe sanse sa rezolv

valy_myre
Începător
Salut! Eu rezolvat la Orange Shop MegaMall. Acolo am gasit o domnisoara foarte draguta care m-a ajutat. E o problema in cont si trebuie eliminata eroarea de cei de la tehnic. Se face inainte un reset total telefon plus ceas si merge. La mine a durat vreo 5 zile. Remintesc, daca nu era acea fata, care a vrut sa ma ajute, restul unde am fost (ma refer la multe showroom-uri) nici nu au vrut sa ma asculte, barem sa inteleaga problema. Ca pasi: mers in showroom, anulat de pe cont number share, resetat telefon si ceas, anulare erori din cont si gata. O zi buna!

MihaelaC
Community Manager
Community Manager
@sery74 ai reușit să rezolvi? @valy.myre mulțumim pentru că ai revenit cu feedback și ne bucurăm că totul merge în regulă acum.

sery74
Începător
Buna seara! In continuare la status apare NO CONNECTION, desi serviciul Number Share merge, iar iconita este de culoare verde in momentul in care sunt conectat la date mobile. Oricum nu a reusit nimeni de la Orange sa ma contacteze iar cei de la Orange Shop din Mall Baneasa au zis ca nu mai au serviciul de service disponibil in locatie. In concluzie, nu stiu daca este ok statusul NO CONNECTION care apare afisat in continuare pe ceas.