anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Am activat eSIM si am primit mesajul "SIM 1 not provisioned"

Ratna
Junior

Bună,

Am activat ieri eSIM pe telefon (Samsung Galaxy S21, 5G dual sim) si am active SIM 1 (sim card) si eSIM 1, însă acum îmi apare pe ecran mesajul "SIM 1 not provisioned". 

Are cineva idee ce înseamnă?

 

Mulțumesc.

1 Soluţie acceptată‚

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver

Salut Ratna,

Bine ai venit in Comunitate!

Mesajul "SIM card not provisioned" se refera la configurarea SIM-ului de catre operator.

In Slot 1 mai ai vreun SIM? E cumva SIM-ul fizic pe care l-ai trecut pe eSIM? Daca da, scoate-l de acolo, ca n-ai la ce sa-l mai folosesti.

Odata ce ai activat eSIM, SIM-ul fizic se dezactiveaza. Cel mai probabil asta e si motivul pentru care primesti acel mesaj.

Client Orange

Vizualizare soluţie în postul original

10 Răspunsuri 10

delfinas
#StarMember

Ratna, bun venit in Comunitate!!!

Sper că pe SIM fizic ai un număr diferit față de cel de pe eSIM...

 

Mulțumesc pentru reply.

Nop, am acelasi numar. Înțeleg ca după activarea eSIM, pot scoate definitiv din telefon sim card-ul?

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver

Salut Ratna,

Bine ai venit in Comunitate!

Mesajul "SIM card not provisioned" se refera la configurarea SIM-ului de catre operator.

In Slot 1 mai ai vreun SIM? E cumva SIM-ul fizic pe care l-ai trecut pe eSIM? Daca da, scoate-l de acolo, ca n-ai la ce sa-l mai folosesti.

Odata ce ai activat eSIM, SIM-ul fizic se dezactiveaza. Cel mai probabil asta e si motivul pentru care primesti acel mesaj.

Client Orange

Salut,

În regulă, l-am scos, dar acum apar inactive Calls și Messages. Este normal așa?

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver

Unde anume apare acel mesaj? Observ ca semnal este, ceea ce inseamna ca eSIM-ul se inregistreaza in retea. Ai incercat sa faci un apel de test sau sa trimiti un mesaj? Nu se trimite?

Client Orange

După ce am scos SIM-ul fizic nu a mai apărut acea eroare. Am testat și funcționează  corect și mesageria și apelul. Se pare ca problema era de la SIM-ul fizic pe care trebuie să-l scot. 🙂

Mesajul acela apărea pe display ca notificare, dar cum spuneam, a dispărut acum.

Mulțumesc pentru ajutor!

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver

Buuun! Doamne ajuta! 🙂 Ma bucur ca e totul ok acum.

Te asteptam si cu alta ocazie, cu vesti bune, in Comunitate! 🙂

Client Orange

Da, daca ai trecut pe eSIM, cel fizic nu-ți mai de folos, se anulează automat după activarea celui virtual. Asta e și ideea eSIM ului, să nu mai ai nevoie de SIM fizic.

Ratna
Junior

Vă mulțumesc pentru lămuriri. 😁

Zi minunată să aveți!

Cu plăcere!!! Te mai așteptăm și altădată!